افزایش 2 برابری درخواست خارجی ‌ها برای حضور در ایران پلاست / رکورد حضور خارجی‌ها شکسته می‌شود

افزایش 2 برابری درخواست خارجی ‌ها برای حضور در ایران پلاست / رکورد حضور خارجی‌ها شکسته می‌شود
(شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴) ۱۵:۰۰

مدیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با اشاره به افزایش تقاضا و درخواست ها از سوی شرکت‌های بین‌المللی به ویژه اروپایی به منظور حضور در نمایشگاه دهم ایران پلاست، اعلام کرد: پیش بینی می‌شود با توجه به تغییر شرایط بین المللی ، رکورد جدیدی از حضور شرکت‌های خارجی برای حضور در نمایشگاه ایران پلاست به ثبت برسد.

محمد مقاره امروز در گفتگو با ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با اشاره به پایان دوره پیش ثبت نام دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست در 15 شهریور ماه، گفت: بیش از 300 شرکت داخلی در چهار گروه کالایی مراحل پیش ثبت نام را انجام دادند.

مدیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با اعلام اینکه درخواست شرکت های داخلی در پیش ثبت نام دهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست نشان دهنده درخواست فضایی معادل 16 هزار متر مربع  است، تصریح کرد: میزان تقاضا و درخواست ها از سوی شرکت‌های بین‌المللی به ویژه اروپایی به منظور حضور در نمایشگاه دهم ایران پلاست با افزایش قابل توجهی روبرو شده است.

عضو شورای سیاست گذاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با یادآوری اینکه پیش بینی می‌شود با توجه به احتمال لغو تحریم‌های غیر قانونی، رکورد جدیدی از حضور شرکت‌های خارجی برای حضور در نمایشگاه دهم ایران پلاست به ثبت برسد، بیان کرد: با این وجود اولویت اول نمایشگاه حضور شرکت‌های ایرانی بوده و تمامی امکانات و شرایط را برای حضور و مشارکت بیشتر شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه پیش روی فراهم خواهیم کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون بیش از چهار هزار متر مربع از فضای نمایشگاهی به شرکت‌هایی از کشورهای اروپایی، آسیایی و منطقه خاورمیانه واگذار شده است، تاکید کرد: پیش بینی می شود در نمایشگاه دهم ایران پلاست فضایی بالغ بر 6 تا 7 هزار مترمربع به شرکت‌های بین‌المللی واگذار شود. این مساحت در دوره گذشته 3300 متر مربع بوده است.

مقاره در ادامه با اشاره به آغاز بررسی مدارک شرکت‌های داخلی که در پیش ثبت نام نمایشگاه ثبت نام کردند، تاکید کرد: رفع نقص مدارک در حال انجام است و طبق زمان بندی ثبت نام و جانمایی نمایشگاه از مهر ماهآغاز می شود.

نمایشگاه دهم ایران پلاست قرار است در چهار گروه شامل مواد اولیه، کالاهای ساخته شده و نیمه ساخته، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات فروردین ماه سال 1395 به میزبانی تهران برگزار شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه و جزئیات برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، می‌توانند به سایت اینترنتی نمایشگاه به نشانی  www.iranplast.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۶۲۰۰۰۵-۰۲۱، ۸۸۰۵۹۸۳۴-۰۲۱-  فکس : ۸۸۶۲۰۰۰۵ و ایمیل  info@iranplast.ir تماس بگیرند.

 

تعداد بازدید : ۲,۴۱۲