تدوین ارزش های بنیادین شرکت ملی صنایع پتروشیمی

تدوین ارزش های بنیادین شرکت ملی صنایع پتروشیمی
(سه شنبه ۲۷ اَمرداد ۱۳۹۴) ۰۹:۳۸

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خواستار تمرکز بیشتر بر اولویت های کارآمدتر و عینی تر به منظور تدوین ارزش های سازمانی شد .

به گزارش نیپنا، عباس شعری مقدم روز دوشنبه (٢6 مردادماه) در سیزدهمین جلسه کمیته راهبری شرکت ملی صنایع پتروشیمی بیان کرد با توجه به فضای جدید و مستعد کنونی امید است باتدوین استراتژی این شرکت بتوان گام بلندی برای توسعه صنعت پتروشیمی برداشت.

همچنین ،حمید رضا رستمی مدیر برنامه ریزی و توسعه با ارئه برنامه زمانبندی بازنگری مدیریت استراتژیک شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: در حال حاضر در فاز اول برنامه زمانبندی ( تدوین بسته آرمانی ) قرار داریم .

وی افزود : امیدواریم بتوانیم طبق برنامه زمانبندی ارائه شده فاز دوم مرحله تدوین استراتژی را در آینده آغاز کنیم.

در ادامه این جلسه علینقی مشایخی مشاور پروژه سیزدهمین جلسه را باتشریح 5 گام اصلی"هدف بنیادین ، ارزش های بنیادین، آینده در چشم انداز ، محدوده خدمات و مشتریان و ویژگی ها و قابلیت های ویژه" در تدوین ارکان جهت ساز آغاز کرد.

مشایخی با اشاره به تدوین بیانیه ماموریت ،اهدف بنیادین و شعار شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نشست های قبلی ، گفت: ارزش های بنیادین باید بر مبنای اهداف بنیادین تدوین و اجرا شود .

وی در توضیح ارزش های بنیادین گفت : برای تدوین ارزش های سازمانی باید ویژگی هایی را در نظر گرفت که تجلی نقش واقعی سازمان و بیانگر شخصیت سازمان در قالب نقش جدید آن باشد.

مشایخی گفت : در کوتاه مدت در نظر داریم که نسبت به فرهنگ سازی و نهادینه شدن ارزش های بنیادین در سازمان ، مدیران خود بعنوان الگو عمل کنند.

در ادامه ایشان به تشریح گام های دیگر تدوین ارکان جهت ساز ، محدوده خدمات و مشتریان و ویژگی ها و رقابت های ویژه سازمان پرداخت .

تعداد بازدید : ۱,۶۷۴
Loading