پایان پنجمین جشنواره حراستهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

پایان پنجمین جشنواره حراستهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
(شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴) ۱۵:۵۵

طی مراسمی با حضور مسئولین بلند پایه حراست وزارت نفت، مقامات امنیتی، قضایی و انتظامی شهرستان بندرماهشهر و روسا، مسئولین و کارکنان حراست شرکتهای پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پنجمین جشنواره علمی، ورزشی، فرهنگی حراست شرکتهای این منطقه خاتمه یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیرعامل این سازمان به عنوان سخنران میزبان در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره علمی، فرهنگی و ورزشی حراستهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ضمن خوش آمد به میهمانان و تقدیر از تمامی دست اندرکاران برگزاری این جشنواره، از استقبال گسترده کارکنان حراست شرکتهای منطقه از جشنواره ابراز خرسندی کرد.

علی یزدانی، بالابردن قوای جسمانی و معنوی و ارتقای دانش منطبق با مسئولیتهای ذاتی حراست، به عنوان بخشی از بدنه صنعت را مهمترین هدف برگزاری این جشنواره دانست و ادامه داد: امیدواریم هر سالی که از عمر این جشنواره می گذرد به لحاظ کمی و کیفی پیشرفت کند و برگزار کنندگان آن مطابق سالهای پیش بتوانند در پیشبرد اهداف خود موفق باشند.

مشاور وزیر و رئیس سازمان حراست وزارت نفت با بیان تحلیلی از آخرین وضعیت سیاسی و امنیتی منطقه، گفت: هر کسی باید به سهم خود در ایجاد امنیت و آرامش جامعه کمک کند تا از آسیبهای احتمالی در امان باشیم.

وی باور و اعتقاد به صیانت از صنایع وزارت نفت را یکی از ویژگیهای لازم برای نیروهای حراستی دانست و خاطر نشان کرد: بخش عمده ای از امنیت کنونی کشور در نتیجه سیاستهای مدبرانه مقام معظم رهبری طی چند سال گذشته بوده است؛ و جمهوری اسلامی ایران به لنگرگاه و محل ثبات منطقه تبدیل شده است.

هوشنگ ایزدی، تشریح کرد: موضوع ایجاد حراست ارشد منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با الگوگیری از فرایند موفقی که در عسلویه انجام شده بود، از سال گذشته مطرح شد. ارشدیت حراست سازمان منطقه ویژه در منطقه کار بسیار خوبی است و شخصا از این اتفاق حمایت می کنم.

وی از تمامی همکاران خود خواست تا با ایجاد حراست ارشد منطقه به عنوان یک تغییر مثبت همکاری کنند و تاکید کرد: محصول نهایی این نهال نوپا، امنیت است و مستقیما به نفع بنگاه های اقتصادی و صنعتی منطقه خواهد بود.

ایزدی در خصوص جشنواره حراست هم گفت: به اعتقاد بنده خروجی اصلی اینگونه جشنواره ها جدای از ایجاد آمادگی جسمانی و چابکی نیروهای حراستی، باعث افزایش همدلی و نشاط در مجموعه های شما خواهد شد و ما نیز در سازمان حراست وزارت نفت در نظر داریم در آینده جشنواره سراسری حراستهای وزارت نفت را برگزار نماییم.

بنا به گزارش علی ربانی، رئیس حراست ارشد منطقه، در جشنواره پنجم سعی شد بر مواردی همچون بسط فرهنگ قرآنی در میان کارکنان و خانواده ها، تقویت توان کارکنان مستعد در انجام فعالیتهای گروهی و مدیریتی، تقویت ارتباطات بین کارکنان حراستهای شرکتها و ترغیب کارکنان به انجام تحقیقات علمی با رویکردهای کاربردی تاکید شود.

این جشنواره که به نام جشنواره "رحمةً للعالمین" مزین شده بود در 15 رشته ورزشی، بخش قرآنی و بخش علمی بین 19 شرکت منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد که در پایان سازمان منطقه ویژه، پتروشیمی فجر و پتروشیمی رازی با کسب بیشترین امتیازات رتبه های اول تا سوم را در مجموع کسب کردند

 

تعداد بازدید : ۳,۳۱۷