اخبار پتروشیمی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اخبار پتروشیمی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
(چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۰۷:۲۹

اخبار، تصاویر و فیلم های صنعت پتروشیمی ایران در شبکه های اجتماعی کلوب، لنزور، آپارات، اینستاگرام برای هموطنان داخل کشور و توییتر و فیسبوک برای فارسی زبانان خارج کشور منتشر می شود.

روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با راه اندازی صفحات اختصاصی در شبکه های اجتماعی، زمینه اطلاع رسانی سریع تر، متناسب با نیاز اختصاصی مخاطبان در این شبکه ها را فراهم کرد.

به گزارش نیپنا، از این پس مخاطبان علاقه مند به صنعت پتروشیمی می توانند اخبار و اطلاعات اختصاصی شرکت ملی صنایع پتروشیمی را در صفحه اختصاصی این شرکت در Cloob به نشانی cloob.com/npc_iran مشاهده نمایند. برای مشاهده این صفحه می توانید به اینجا بروید.

همچنین آلبوم های تصویری اختصاصی از رویدادهای این صنعت در شبکه لنزور منتشر می شود. برای مشاهده و پیگیری این تصاویر می توانید به اینجا بروید یا در لنزور آدرس npc.iran را جستجو کنید. همچنین با درج مستقیم آدرس lenzor.com/npc.iran  می توانید این صفحه را مشاهده کنید. برای نصب اپلیکیشن موبایل این شبکه هم می توانید به اینجا مراجعه کنید.

اینستاگرام، دیگر شبکه اشتراک تصویر است که می توانید در آن تصاویر جذاب و  دیدنی از صنعت پتروشیمی را دنبال کنید. Instagram.com/npc.iran  آدرس صفحه ما در اینستاگرام است. برای دریافت نرم افزار موبایل اینستاگرام هم می توانید به اینجا مراجعه کنید.

آخرین فیلم های ساخته شده برای معرفی صنعت پتروشیمی و شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حوزه های مختلف نیز در شبکه آپارات بارگذاری شده است. برای تماشا یا دریافت این فیلم ها اینجا کلیک کنید یا در آپارات عبارت NPC رات جستجو کنید. می توانید با درج آدرس aparat.com/npc هم به صورت مستقیم وارد صفحه ما شوید.

این شبکه نیز دارای اپلیکیشن موبایل است. می توانید این نرم افزار را از اینجا دانلود کنید.

هموطنان خارج از کشور هم می توانند برای دریافت آخرین رویدادهای صنعت پتروشیمی به زبان فارسی در شبکه توییتر آدرس twitter.com/npc_ir را دنبال کنند.  اطلاعات این صنعت در شبکه  فیسبوک هم در آدرس facebook.com/npc.ir بارگذاری می شود.

علاقه مندان به دریافت آخرین اخبار و تصاویر پتروشیمی ایران می توانند ما را در این شبکه های اجتماعی دنبال نمایند و دیدگاه های خود را با ما در میان گذارند.



لنزور
اینستاگرام
کلوب
اپارات



تعداد بازدید : ۱,۷۵۶