معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عسلویه رفت

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عسلویه رفت
(چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰:۰۶

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سفر به هاب عسلویه همزمان با بازدید از چند طرح و مجتمع پتروشیمی در نشست هم اندیشی راهکارهای تحقق حداکثری جهش تولید با مشارکت مردمی و نیز آیین ارسال بسته های کمک معیشتی پتروشیمی بوشهر شرکت خواهد کرد.

 به گزارش نیپنا، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی صبح امروز چهارشنبه (5 اردیبشهت ماه) برای بازدید از پتروشیمی بوشهر و طرح های مهر پتروکیمیا و توسعه صنعت لاوان وارد عسلویه شد و در این بازدید آخرین مراحل ساخت این طرح‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بر پایه این گزارش، از جمله برنامه های معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سفر یک روزه خود به عسلویه، حضور در نشست هم اندیشی راهکارهای تحقق حداکثری جهش تولید با مشارکت مردمی در صنعت ارزش آفرین پتروشیمی خواهد بود.

همچنین مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در آیین ارسال بسته های کمک معیشتی پتروشیمی بوشهر برای سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان و نیز مناطق کم برخوردار استان بوشهر شرکت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، مرتضی شاهمیرزایی در ادامه سفر خود به هاب عسلویه از چند مجتمع پتروشیمی از جمله پارس، جم و پردیس بازدید می کند.

تعداد بازدید : ۵۷۸