نمایشگاه‌ ایران‌پلاست راهکاری برای حل چالش‌های فناورانه و علمی صنعت پتروشیمی

نمایشگاه‌ ایران‌پلاست راهکاری برای حل چالش‌های فناورانه و علمی صنعت پتروشیمی
(شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲) ۱۲:۰۲

مدیر مرکز توسعه مدیریت نفت برگزاری نمایشگاه‌بین المللی ایران پلاست را یکی از راهکارهای حل چالش های فناورانه و علمی در زمینه دستیابی به لایسنس های استراتژیک این صنعت دانست.

محسن حقیقی مقدم، مدیر مرکز توسعه مدیریت نفت در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با بیان اینکه پتروشیمی راهبردی ترین صنعت در میان صنایع نفت و گاز کشور است، افزود: سیاست اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران و به خصوص دولت سیزدهم تکمیل زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی است.

مدیر مرکز توسعه مدیریت نفت برگزاری نمایشگاه های بین المللی پتروشیمی یکی از راهکارهای حل چالش های فناورانه و علمی در زمینه دستیابی به لایسنس های استراتژیک این صنعت دانست و گفت: بایستی در این دولت مردمی سیزدهم شرکت های فعال در بخش بالادستی صنعت پتروشیمی را مجاب به سرمایه گذاری در توسعه زنجیره ارزش کنیم تا ارزآوری بیشتری برای کشور به همراه داشته باشد.

حقیقی‌ مقدم حرکت به سمت زنجیره ارزش پتروشیمی را در بردارنده چهار دستاورد دانست و اظهار کرد: سرمایه گذاری کمتر نسبت به بخش های بالادستی، اشتغال بالا، آلودگی کمتر و ارزش آفرینی و تولید ثروت بیش‌تر این دستاوردها هستند.

تعداد بازدید : ۲,۶۱۲