تقدیر از شرکت های برتر صنعت پتروشیمی در حوزه مسئولیت اجتماعی

تقدیر از شرکت های برتر صنعت پتروشیمی در حوزه مسئولیت اجتماعی
(یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹) ۱۷:۰۹

مشاور اجتماعی مدیرعامل و رئیس دبیر خانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از شرکت های برتر درحوزه مسئولیت های اجتماعی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، آیین تقدیر از شرکت های پتروشیمی که در حوزه مسئولیت های اجتماعی موفق به کسب عناوین و رتبه های برتر شدند امروز یکشنبه (3 اسفند ماه) در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

در این آیین، علی ربانی مشاور اجتماعی مدیرعامل و رئیس دبیر خانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر اهمیت مسئولیت اجتماعی در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی اظهارکرد: تدوین و ابلاغ استراتژی حوزه مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی در حال نهایی شدن است .

وی با بیان این که مسئولیت اجتماعی منجر به تقویت برند می شود گفت: بحث CSR دارای کارکردهای مختلفی است و سیاست های ارتباطی با ذینفعان باید هدفمند باشد و در این مسیر اطلاع رسانی به موقع از سوی شرکت ها می تواند منجر به اثر بخشی بیشتری شود.

ربانی ادامه داد: باید فعالیت های ما در بحث مسئولیت های اجتماعی در چارچوب سیاست های کلان کشور مورد توجه قرار بگیرد و شناخت درست از مناطق در حال فعالیت می تواند زمینه را برای تحقق مسئولیت اجتماعی فراهم کند.

ربانی افزود: تعداد گزارش های پایداری شرکت های پتروشیمی به نسبت سال گذشته 110 درصد رشد داشته و علیرغم اینکه تعداد گزارش های پایداری شرکت های پتروشیمی 25درصد کل گزارش واصله به دبیرخانه نفت را تشکیل می داد به دلیل کیفیت بالای گزارش های شرکت های این صنعت 45درصد از جوایز ویژه همایش به شرکت های پتروشیمی تعلق گرفت که جا دارد از تلاش های مدیران محترم عامل، روسا و کارشناسان و کارگروه های مسئولیت اجتماعی شرکت ها که به شکل حرفه ای به نهادینه کردن این مفهوم جهانی که نیاز جامعه امروز ما نیز می باشد تقدیر و تشکر شود.

همچنین انصاری دبیر اجرایی همایش هم ضمن تشکر از برگزاری جلسه و شرکت های حاضر در همایش پنجم مسئولیت اجتماعی، شرکت های پتروشیمی را الگوی شرکت های فعال در صنعت نفت در حوزه مسئولیت اجتماعی اعلام کرد و تداوم این روند رو به رشد را با توجه به اقدام هایی که در دبیرخانه دنبال می شود خواستار شد.

بر اساس این گزارش در پایان این آیین شرکت های برتر در بخش های مختلف معر فی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

اسامی شرکت های برتر را در فایل ذیل می توانید مشاهده کنید:

مسئولیت اجتماعی

 

تعداد بازدید : ۲,۱۵۳