ایران پلاست فرصتی برای تعامل صنایع بالادست و پایین دست پتروشیمی

ایران پلاست فرصتی برای تعامل صنایع بالادست و پایین دست پتروشیمی
(پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷) ۱۴:۵۹

دوازدهمین نمایشگاه ایران پلاست فرصتی است برای تعامل صنایع بالادستی و پایین دستی صنعت پتروشیمی تا این بخش ها در جریان آخرین وضع تولید، فروش و بازار قرار گیرند.

حسن تقوی گنجی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی تندگویان در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست درگفت وگو با خبرنگار نیپنا، برگزاری این نمایشگاه را فرصتی برای کوتاه تر شدن تماس بین زنجیره های مختلف ارزش از جمله صنایع پلیمر دانست وگفت: این امر سبب می شود تا درجریان آخرین اطلاعات تولید و بازار فروش صنایع پلیمر و پلاستیک قرار بگیریم.
تقوی گنجی نمایشگاه ایران پلاست را فرصتی دانست تا شرکتهای خارجی در این نمایشگاه حضور یافته و با خریداران ایرانی خود وارد مذاکره شوند.
مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان با اشاره کیفیت بالای تولیدات پلیمر وصنایع پلاستیک ایران در منطقه اظهارکرد: مزیت نسبی ایران در بخش انرژی و ارزان بودن قیمت خوراک اولیه آن است؛ ضمن این که صنایع پایین دستی و بالادستی پتروشیمی طی سالهای اخیر از پیشرفت قابل قبولی برخوردار بوده اند و همه اینها باعث شده است تا محصولات ما به لحاظ دانش فنی و قیمت در مقایسه با محصولات منطقه مانند آسیا یا آسیای شرقی و خاورمیانه از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
وی تصریح کرد: طی سالهای اخیر ایران توانسته است جایگاه خوبی در صنعت پلیمر و پلاستیک منطقه کسب کند که برای حفظ این جایگاه چه به لحاظ کیفیت و چه از نظر ارزش صادرات اقدامات خوبی انجام شده و همین امر جذابیت صادرات این محصولات را افزایش داده است.

تعداد بازدید : ۱,۶۹۵