توسعه صنعت داخل با استفاده از پتانسیل جامعه جهانی

توسعه صنعت داخل با استفاده از پتانسیل جامعه جهانی
(پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷) ۱۳:۴۷

رشد و توسعه تولیدکنندگان و سازندگان داخل نیازمند ثبات بازار داخل و استفاده از پتانسیل جهانی است.

مدیرعامل شرکت ماشین سازی پولاد در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در گفتگو با خبرنگار نیپنا اعلام کرد: صنعت ماشین سازی در رشته پلاستیک در صورت حرکت به سمت تکنولوژی های جدید ،تعامل با دنیا و ثبات شرایط اقتصادی کشور امکان حیات و ادامه کار خواهد داشت.
سیروس بختیاری افزود: تولیدکنندگان و سازندگان همیشه و در هر شرایط اقتصادی در راستای سیاستهای کلان و کلی کشور گام برداشته اند و خودشان را با منافع ملی همسو کرده اند.
وی افزود: بهبود شرایط نیارمند تعامل ، تفاهم ، هماهنگی و همکاری با جامعه جهانی در راستای منافع ملی است و تنها این امر می تواند شرایط را برای توسعه صنعت داخل و قدرتمند کردن سازندگان داخلی فراهم کند تا از فرصت ها و پتانسیل های جامعه جهانی استفاده کنیم.
بختیاری ادامه داد: در صورت حمایت دولت از تولیدکنندگان داخل در زمان تحریم می توان به بهبود وضعیت امیدوار بود.
وی اعلام کرد: حضور بازدید کنندگان از سازمانهای تولیدی نشان از این دارد که آنها برای امروز و آینده برنامه دارند .
مدیرعامل شرکت ماشین سازی پولاد اظهار کرد: نمایشگاه ایران پلاست دو تا سه هدف اصلی خودش را یعنی ایجاد فرصت برای معرفی محصولات جدید به مشتریان ، حضور همه عرضه کنندگان زیر یک سقف و ایجاد فضای شفاف برای مقایسه و تصمیم گیری را دنبال می کند که تا حدود زیادی امسال این اهداف با اجتماع و گردهمایی تمامی سازندگان داخل در غرفه 38 محقق شده است.
وی با بیان اینکه در داخل نیازمند ثبات و امنیت سرمایه گذاری هستیم، گفت:تولیدکننده و سرمایه گذار هر کجا شرایط سود بردن برایش فراهم شود راهش را پیدا می کند بنابراین سیاست گذاران فقط شرایط مناسب را فراهم کنند تا مشکلات حل شود.
بختیاری گفت: بهبود وضع اقتصادی مستلزم تزریق پول ارزان به بازار و ارایه مشوق های تولیدی از سوی دولت برای کارآفرینان است.



تعداد بازدید : ۱,۰۸۷