ایران پلاست،زمینه همکاری فعالان داخلی وخارجی صنعت پتروشیمی

ایران پلاست،زمینه همکاری فعالان داخلی وخارجی صنعت پتروشیمی
(چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷) ۱۱:۳۵

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با اشاره به اثرگذاری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در سطوح بین المللی و داخلی، آن را فرصت مناسبی برای فعالان این عرصه خواند .

علی پژوهان در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست که از دوم مهر ماه آغاز بکار کرده است، در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: این نمایشگاه فرصتی برای ایجاد تعامل میان سازندگان و متقاضیان محصولات آنهاست.
وی گفت: برگزاری نمایشگاه ایران پلاست در سالهای گذشته تاثیر بسزایی در ایجاد ارتباط بین مجتمع های پتروشیمی و صنایع تکمیلی، شرکت های خارجی و ذینفعان شرکت کننده در نمایشگاه داشته است.
وی همچنین به نقش این نمایشگاه در انتقال تکنولوژی و مشتری‌یابی برای فراورده های تولیدی توسط صنایع پایین دست اشاره کرد و افزود: بر این اساس نمی توان  اهمیت و مزایای این نمایشگاه بین المللی را نادیده گرفت.
پژوهان در ادامه با برشمردن جایگاه مهم صنعت پتروشیمی ایران به میزان تولید، صادرات و ارزآوری آن، نقشی که در ایجاد ارزش افزوده و اشتغال در کشور را دارد، اشاره کرد.

ایران پلاست دوازدهم با شعار «رونق کسب وکار جهانی صنعت پلاستیک» و حضور 665 شرکت داخلی وخارجی برگزار می‌شود .شرکت‌هایی از 15 کشور دنیا شامل بلژیک، آلمان، یونان، هند، صربستان، ایتالیا، هلند،کره ، اتریش، سوئیس، تایلند، قبرس، ترکیه، تایوان، چین در این نمایشگاه حضور دارند.
کل فضای مفید نمایشگاهی بیش از ۳۰ هزار متر مربع است که سهم مشارکت‌کنندگان داخلی از این میزان، ۲۷ هزار متر با ۵۰۰ شرکت و سهم مشارکت‌کنندگان خارجی ۲ هزار و ۵۰۰ متر با ۱۶۵ شرکت است، ضمن آن‎که فضای باز نمایشگاهی در این دوره بیش از هزار و ۱۰۰ متر مربع در نظر گرفته شده است.
در این دوره از نمایشگاه از مدیران نمایشگاه‎های K آلمان، میلان ایتالیا، عرب پلاست و افغان پلاست برای حضور در ایران دعوت به‎عمل‎آمده است.
نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه‎ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۲ تا ۵ مهرماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 8:30 تا 16:30در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۱,۱۱۵