حضور فعال شرکت های آلمانی در ایران پلاست دوازدهم

حضور فعال شرکت های آلمانی در ایران پلاست دوازدهم
(سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷) ۱۲:۱۸

امسال 17 شرکت آلمانی عمدتا فعال در حوزه عرضه ماشین آلات و قطعات صنعت پلاستیک در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، اینا فِتکِته (Ina Vettkötter) از اعضای شاخه ماشین آلات پلاستیک و لاستیک انجمن وی دی ام ای (VDMA) آلمان و یکی از مسئولان هماهنگی پاویون این کشور، در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، عنوان کرد: امسال 17 شرکت آلمانی عمدتا فعال در حوزه عرضه ماشین آلات و قطعات صنعت پلاستیک در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.
وی افزود: علی رغم وجود پاره ای از مشکلات ،شرکت های آلمانی تمایل زیادی به مشارکت با طرف ایرانی دارند و از شرکای قابل اتکایی در این کشور برخوردار هستند.
فِتکِته ضمن اشاره به تقاضای رو به رشد بازار ایران برای تولیدات پلاستیکی و برخورداری این کشور از نیروی انسانی تحصیل کرده، یادآور شد: آلمانی ها هنوز بر این باورند که بازار ایران ضمن بهره مندی از ظرفیت های فراوان، از چشم انداز مطلوبی نیز برخوردار است.
او ابراز امیدواری کرد که اتحادیه اروپا و دولت آلمان بتوانند با ایستادن در کنار یکدیگر گام های موثری در راستای تسهیل روابط و تامین منافع همگان بر دارند.
فِتکِته در پایان ضمن قدردانی از کیفیت برگزاری نمایشگاه اظهار داشت: وجوداطلاعات بیشتردرخصوص دوره های پیشین نمایشگاه و تسهیل دسترسی به آن می تواند به برگزاری هر چه بهتر آن کمک شایانی کند.

تعداد بازدید : ۲,۱۸۴