به این ترتیب شرکت ها می توانند غرفه هایی که مجاز به انتخاب آنها هستند را مشاهده نمایند. البته در این مرحله امکان انتخاب و رزرو غرفه را ندارد و صرفا می توانند غرفه ها را مشاهده نمایند.
در تاریخ و ساعتی که سایت برای جانمایی باز می شود همه مشارکت کنندگان به صورت همزمان و برابر قادر خواهند بود وارد سایت شده و نسبت به انتخاب و رزرو غرفه اقدام نمایند.
شرکت کنندگان پس از تکمیل مراحل رزرو غرفه لازم است فرم های قانونی را تکمیل و در سایت ثبت نمایند. با تایید فرم های قانونی توسط ستاد برگزاری می توانند هزینه غرفه خود را پرداخت نمایند.
پس از این مرحله وارد بخش خدمات نمایشگاهی می شوند و با انتخاب خدماتی که مدنظرشان است، وارد فرایند پرداخت هزینه خدمات نمایشگاهی می شوند. با طی کردن این مرحله جانمایی آنها قطعی می شود و می توانند بقیه مراحل که شامل ورود اطلاعات کارت غرفه داری و کارت پارکینگ می شود را طی کنند.