از آسیای دور تا اروپای شرقی در غرفه اروند / تورهای مشتری مداری در اروند برگزار می شود

از آسیای دور تا اروپای شرقی در غرفه اروند / تورهای مشتری مداری در اروند برگزار می شود
(شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳) ۱۲:۳۲

مدیرعامل پتروشیمی اروند با تاکید بر این که نهمین نمایشگاه ایران پلاست فرصت خوبی برای برقراری ارتباط با مشتریان و رفع اشکالات است، گفت: تعداد مراجعه کنندگان خارجی به غرفه پتروشیمی اروند بسیار خوب بود و بعضا با بازدیدکنندگان از کشورهای ترکیه، هندوستان و صربستان مذاکراتی داشتیم که بنا به نیازشان از محصولات دیدار کردند.

حمید فدایی در حاشیه نهمین نمایشگاه ایران پلاست در گفت و گو با نیپنا با ابراز رضایت بالا از نحوه برگزاری ایران پلاست 2014 اظهار کرد: با نزدیک شدن به صنایع پایین دستی در نمایشگاه توانستیم ارتباط کاری راحت تری را برقرار کنیم و بازخوردهای خوبی را از مشتریان گرفتیم ضمن این که در توانستیم در نمایشگاه در زمینه فروش و بازاریابی نیز مذاکراتی داشته باشیم.
وی تاکید کرد: با توجه به شکل گیری پتروشیمی اروند در یکی دو سال اخیر، در حال حاضر بیشتر بر پایداری تولید، بهبود و پایداری کیفیت در برنامه ها تاکید است و با اقداماتی که در پتروشیمی اروند انجام شده است بنا داریم که ارتباطات با مشتریان را  کامل تر کنیم.
مدیرعامل پتروشیمی اروند با اشاره به این که قرار است تورهایی را در مجتمع برای آشنایی بیشتر مشتریان برگزار کنیم، گفت: در این تورها مشتریان هم فرآیند تولید را از نزدیک می بینند و هم سوالات و اطلاعات رد و بدل می شوند. از سوی دیگر گروه هایی را برای ارتباط نزدیک با مشتریان در نظر گرفته ایم به صورتی که با اولویت شرکت هایی که مشکلات و سوالاتی را مطرح کرده اند، به شرکت های مشتریان مراجعه می کنند. تیم مذکور ترکیبی از کارشناسان کنترل کیفیت، آزمیشگاه، واحد تولید و واحدفروش هستند.
فدایی با اشاره به این که پتروشیمی اروند یکی از شرکت هایی است که هلدینگ خلیج فارس به خاطر بحث توسعه روی آن تمرکز دارد، گفت: یکی دو پروژه را در دست بررسی مطالعات اقتصادی و فنی طرح داریم که اگر تایید و در هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس مصوب شود، مراحل اجرایی آن را آغاز می کنیم.
تعداد بازدید : ۷۸۴