جلسه پرسش و پاسخ مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با خانواده های صنایع پتروشیمی

جلسه پرسش و پاسخ مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با خانواده های صنایع پتروشیمی
(سه شنبه ۲۱ اَمرداد ۱۳۹۳) ۱۰:۴۷

طی نشستی ، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی به سوالات کارکنان و خانواده های صنایع پتروشیمی پاسخ داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ، جلسه پرسش و پاسخ با حضور مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر و اعضای هیئت رئیسه این شرکت در فرهنگسرای باقرالعلوم (ع) مجموعه هزار واحدی شهرک بعثت برگزار شد .

مهندس غلامی در ابتدای سخنان خود با اشاره به صادرات قریب به 18 درصدی محصولات غیرنفتی کشور از منطقه ماهشهر، اظهار داشت : فلسفه تأسیس شرکت عملیات غیرصنعتی این بود که از روند این تولیدات و کسانی که در عرصه صنعت به مجاهدت مشغول هستند ، پشتیبانی کند و آنان را یاری نماید و هرچه خدمات این شرکت با کیفیت بالایی داده شود ، همکاران و خانواده ها با طیب خاطر بهتری به وظایف صنعتی خود می پردازند .

وی تصریح کرد : چشم انداز شرکت عملیات که عبارتند از پایداری در کیفیت ، وفاداری در مشتریان ، یادگیری و نوآوری در خدمات می باشد که نهایتاً محصول این چشم اندازآرامش در خانواده ها می شود .

مهندس غلامی ادامه داد : ارتقاء سطح کیفیت خدمات ، بهبود بخشیدن به ارتباطات ، نگهداری و آراستگی فضای سبز شهرک و همچنین ارتقاء بهداشت محیط از مهمترین فعالیتهای آینده این شرکت می باشد که اجرایی شدن این امور در وهله اول به مشارکت و همکاری کارکنان و خانواده های محترم آنان بستگی دارد و در مرحله دوم حمایت مدیران شرکت های تولیدی و دفاع کردن از برنامه های دردست شرکت عملیات را می طلبد .

وی در پایان این بخش از سخنان خود این نکته را تأکید کرد که باید سطح توقعات متناسب با فضا و امکانات موجود در شرکت عملیات باشد .

در ادامه این نشست جمعی از حاضرین سوالات خود را پرسیده و به بیان مشکلات موجود در شهرک بعثت پرداختند که توسط مهندس غلامی و دیگر مدیران قسمتهای مختلف شرکت به آنها پاسخ داده شد .

تعداد بازدید : ۱,۱۲۳