اولین دیدار فرماندار ماهشهر با مدیران پتروشیمی

اولین دیدار فرماندار ماهشهر با مدیران پتروشیمی
(یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲) ۱۵:۰۳

فرماندار ماهشهر پتروشیمی را منبع قوت قلب مردم شهرستان ماهشهر دانست و افزود: تاکنون خدمات خوبی از سوی پتروشیمی ارائه شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، نماینده مردم شهرستان بندرماهشهر و فرماندار این شهرستان در آخرین جلسه سال 92 شورای راهبردی مدیران شرکتهای پتروشیمی این منطقه حضور یافتند.

در این جلسه، که عالیترین جلسه تصمیم گیری صنعت پتروشیمی ماهشهر به شمار می رود، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بندرماهشهر میهمان مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شدند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر که به گفته ی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی دارای دید صنعتی خوبی است، جهت آشنایی متقابل با دیدگاهها و بررسی شیوه های تعامل هر چه بیشتر با صنعت پتروشیمی ماهشهر، دعوت شورا را پذیرفت و در اولین دیدار عمومی با مدیران عامل این شرکتها حضور یافت.

منصور قمر، دیدار با اهالی پتروشیمی در واپسین جلسه سال 92 را به فال نیک گرفت و گفت: از آنجا که نماینده ی دولت در شهرستان مسولیت مستقیم اجرایی ندارد، امیدواریم بتوانیم با نگاه مدیریتی بتوانیم سیاستهای دولت را اعمال کنیم و از بتوانیم از حداقل امکانات، حداکثر استفاده را برای خدمات دهی به مردم استفاده کنیم.

وی، قطب بزرگ صنعت پتروشیمی کشور را منبع قوت قلب مردم شهرستان دانست و افزود: تاکنون خدمات خوبی از سوی پتروشیمی به شهرستان و مردم ارائه شده است که جای تقدیر دارد و کماکان انتظار و توقع برای بیشتر شدن این خدمات و عنایات وجود دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ماهشهر، بکارگیری اثر بخش امکانات و مدیریت خدمات را مهمترین دغدغه مدیران شهرستان عنوان کرد و افزود: ما می خواهیم مثل گذشته و با یک پیوند عمیق تر در عمل و در قول، تعامل با قطب بزرگ پتروشیمی کشور را ادامه دهیم.

وی خواستار کمک پتروشیمی در تهیه و تدوین سند چشم انداز و برنامه استراتژیک شهرستان در قالب یک پروژه پژوهشی شد و خاطر نشان کرد: امروز ماهشهر نیاز به این مهم دارد که سند چشم انداز داشته باشد تا بتوانیم برای خدمت دهی به مردم از نعمتهای فراوان بهترین بهره برداری را انجام دهیم.

تعداد بازدید : ۲,۵۲۳