سمینار آموزشی" پربارسازی روابط زناشویی زوجین " برگزار شد

سمینار آموزشی" پربارسازی روابط زناشویی زوجین " برگزار شد
(دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲) ۱۵:۰۱

سمینار آموزشی با موضوع ((پربارسازی روابط زناشویی زوجین)) با حضور استاد خانم مومنی مشاور و روانشناس امور خانواده ، توسط مرکز مشاوره وآموزش خانواده برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی وخدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر ، در ادامه برگزاری سلسله سمینارهای آموزشی خانواده توسط امور فرهنگی اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی ، سمینار آموزشی " پربارسازی روابط زناشویی زوجین " با سخنرانی استاد خانم مومنی در فرهنگسرای فردوسی ماهشهر برگزار شد .

استاد مومنی در بیان اینکه چگونه می توانیم یک رابطه گرم و سالم با همسر داشته باشیم ، گفت : زن و شوهر باید از ویژگی های یک زندگی خوب آگاهی کافی داشته باشند و در انجام امور مصمم باشند تا بتوانند آرامش واقعی را در زندگی خود تجربه کنند .

وی ادامه داد : متعهد شدن به رشد شخصی یکی از این ویژگی ها می باشد و آن به این معناست که هرفردی باید بتواند رشد کند یا به عبارتی دیگر تغییر کند .

سرکار خانم مومنی افزود : همسران باید به روح روان اهمیت خود اهمیت بدهند ، باید نقاط قوت و ضعف خود را بشناسند و آن موارد منفی را ترمیم و اصلاح کنند .

وی باز بودن احساسی را دیگر ویژگی یک زندگی خوب بیان کرد و اظهار داشت : باید زن و شوهر احساسات و هیجانات خویش را بروز دهند و به یکدیگر محبت پایدار داشته باشند .

این مشاور امور خانواده ، تصریح کرد : صداقت لازمه اعتماد است و فرد باید در ابتدا با خود صادق باشد و بعد از آن با همسر خویش با صداقت رفتار کند .

استاد مومنی گفت : پختگی و مسئولیت پذیری افراد نسبت به خود و اطرافیان و ، از ویژگی های دیگر یک زندگی خوب می باشد ؛ معنای اعتماد به نفس این است که خود را دوست داشته باشیم .

تعداد بازدید : ۲,۹۴۶