نیروی انسانی بزرگترین سرمایه شرکت پتروشیمی جم

نیروی انسانی بزرگترین سرمایه شرکت پتروشیمی جم
(شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲) ۱۴:۲۹

هاشم زاده مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه پتروشیمی جم عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم، مهندس هاشم زاده مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم گفت: بزرگترین سرمایه شرکت جم نیروی انسانی آن است و سرمایه  اصلی شرکت آن گمنامانی هستند که در صف اول تولید، کار، تلاش و فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: پرسنل سرمایه گرانقدر و ارزشمند این شرکت، مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و کشور عزیزمان می باشند.

مهندس هاشم زاده اظهار داشت: امید آن دارم مسئولیتی که امروز به امانت تحویل گرفتم در روزی که باید به فردی دیگر واگذار کنم، کارنامه قابل قبول و عملکرد قابل دفاعی داشته باشم.

وی با اشاره به مسؤلیت سنگین مدیر عاملی پتروشیمی جم تصریح کرد: از امروز نماینده جمعی از انسان‌های زحمت کش، متخصص و شریفی که در این عرصه کار می‌کنند هستم و امیدوارم که بتوانم با همراهی و همکاری شما عزیزان و دست‌اندرکاران، این شرکت را به رشد و بالندگی و تعالی هرچه بیشتر برسانیم.

 وی خاطر نشان کرد: نقش ما در عرصه اقتصادی جدی و تعیین کننده است و باید براساس سیاست های دولت تدبیر و امید و با انجام درست وظایف و تکیه بر توانمندهای داخلی شرکت تلاش کنیم حماسه اقتصادی را در مجموعه خود محقق، و در این مسیر دست همه همکاران و عزیزان را می فشارم تا به روند تعالی پتروشیمی شتاب بیشتری دهیم.

وی از حسن اعتماد وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی، قائم مقام محترم وزیر، مدیر عامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری و هیئت مدیره محترم تشکر و افزودند: نتیجه حسن اعتماد آن‌ها را تنها با عملکرد قابل دفاع خود می توانم پاسخ دهم و در این مسیر از همه ظرفیت ها استفاده خواهد شد.

وی محور فعالیت‌های پتروشیمی جم را رعایت قانون و قانون مداری، اجرای سیاست‌های مجمع دانست و تأکید کرد: در این مسیر از تمام توانمندی‌ها و شایستگی‌های افراد در جهت پیشبرد اهداف شرکت استفاده خواهد شد؛ و با تلاش آن ها در کوتاه مدت با حضور موثر در بازارکسب و کار، بورس و سرمایه و بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در تأمین خوراک مجتمع گام برخواهیم داشت و در میان مدت با  حضور موثر در بازارهای منطقه و تبدیل شدن به قطبی در بازارهای جهانی اولویت هایی را در پی خواهیم گرفت و این مهم با کار و تلاش و جدیت همه همکاران میسر می‌شود و انشاا... با لطف خداوند متعال به بالندگی خواهیم رسید.

تعداد بازدید : ۴,۰۸۴