تودیع و معارفه مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی

تودیع و معارفه مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی
(پنج شنبه ۹ آبان ۱۳۹۲) ۰۸:۲۷

مراسم تودیع و معارفه مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

 معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این  مراسم با بیان اینکه هیچ برنامه ای برای تغییر مدیر برنامه ریزی وجود نداشت افزود:  با توجه به جابجایی مدیرعامل کاویان به پتروشیمی بندرامام، مدیریت پتروشیمی باختر درخواست حضور مهندس اولادی در این سمت را کرد و ما هم مجبور شدیم با جابجایی ایشان موافقت کنیم.

محمدحسن پیوندی، اولادی را مدیری خوب و لایق و توانمند دانست و افزود: امیدواریم حضور ایشان در پتروشیمی کاویان هم سبب رشد و توسعه بیشتر این مجموعه شود.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت برنامه ریزی وتوسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: قصد داشتیم فردی را در این سمت داشته باشیم که هم در رده های مختلف مجتمع ها کار کرده باشد، هم در رده مدیریت کلان و هم اینکه در توسعه طرح ها مشارکت داشته باشد و با بررسی رزومه کاری مهندس شهریاری متوجه شدیم که ایشان همه این موارد را دارد، بنابراین از ایشان دعوت به همکاری کردیم.

 

مهندس اولادی هم در این نشست با اشاره به حضور 4 ساله خود در مدیریت برنامه ریزی گفت: در این مدت سعی کردیم به توسعه این صنعت کمک کنیم.

وی برنامه ریزی برای تحقق چشم انداز 20 ساله و بازنگری در برنامه های کلان پتروشیمی با توجه به تغییر نقش شرکت ملی صنایع پتروشیمی از تصدیگری به حاکمیتی را از مهمترین فعالیت های انجام شده ذکر کرد و افزود: در این برنامه جدید اولویت را به زنجیره ارزش دادیم.

وی پیگیری بحث آمایش سرزمین و جلوگیری از تصویب طرح های پتروشیمی بدون توجیه در سطح کشور، برنامه ریزی برای ایجاد تنوع محصول، راه اندازی مرکز سرمایه گذاری واجرای برنامه آینده نگاری را از دیگر فعالیت های انجام شده در این مدت اعلام و برای مهندس شهریاری در این سمت آرزوی موفقیت کرد.

 

مهندس شهریاری هم با اشاره به اینکه کار سختی پیش رو دارد افزود: باور من جانشین پروری است و هرجا که بوده ام سعی کرده ام جانشینان خوبی برای بعد از خودم آماده کنم و این تفکر را در اینجا نیز پیگیری خواهم کرد.

تعداد بازدید : ۲,۰۸۸