مهندس پیوندی: اولویت، تکمیل ظرفیت های خالی صنایع تکمیلی است

مهندس پیوندی: اولویت، تکمیل ظرفیت های خالی صنایع تکمیلی است
(چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲) ۱۳:۱۲

معاون مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: پیش از ظرفیت سازی و احداث واحدهای جدید، تکمیل ظرفیت های خالی صنایع تکمیلی موجود همچون صنایع و کارخانجات تولید انواع محصولات پلاستیکی اولویت است.

به گزارش نیپنا، مهندس محمد حسن پیوندی در دیدار با اعضای انجمن صنایع همگن پلاستیک با اشاره به اینکه در حال حاضر نرخ خوراک بیش از هر زمان دیگری در صنایع پتروشیمی تاثیر گذار است، خاطر نشان کرد: توسعه صنعت پتروشیمی باید به روند توسعه برنامه سوم بازگردد که در این مقوله نرخ خوراک بسیار موثر است.
وی صنعت پتروشیمی ایران را به لحاظ ظرفیت و پتانسیل در دنیا منحصر بفرد خواند و افزود: در این راستا،  شرکت ملی صنایع پتروشیمی به کمک بخش خصوصی باید موقعیت و جایگاه ویژه این صنعت را روز به روز گسترش داده و در جهت توسعه کشور به کار گیرد.
مهندس پیوندی بر ایجاد تشکیلات علمی و فنی صنایع تکمیلی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد و خواستار ایجاد ساختار منسجم و کلی برای انجمن ها شد.
معاون مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با توجه به ضرورت نیاز به همکاری مستمر بخش خصوصی، گفت: در صورت امکان باید تشکل های مختلف صنایع تکمیلی یکپارچه شده یا تفاوت های ساختاری آنها مشخص گردد.
در این جلسه نیز اعضای انجمن صنایع همگن پلاستیک درخواست های خود نظیر حمایت کامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از هشتمین جشنواره صنعت پلاستیک بمنظور تقویت بیشتر و بین المللی برگزار شدن این جشنواره، تکمیل ظرفیت صنایع تکمیلی پلاستیک، تقویت تشکل ها، تجمیع بازار فروش محصولات پلیمری، فروش اعتباری برای صنایع خرد و تسهیل ساز و کار خرید محصولات از بورس را مطرح کردند.

تعداد بازدید : ۲,۰۶۳