آغاز جهش جدید صنعت پتروشیمی با حضور بخش خصوصی

آغاز جهش جدید صنعت پتروشیمی با حضور بخش خصوصی
(دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲) ۱۵:۴۳

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: صنعت پتروشیمی ایران با بهره گیری از سرمایه های بخش خصوصی می تواند به اهداف خود برسد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی صبح امروز دوشنبه (٢٥ شهریور) در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید این شرکت اظهار کرد: ظرفیت های بسیاری برای حضور و مشارکت بخش خصوصی در صنعت پتروشیمی وجود دارد که با همکاری و تعامل می توان سرمایه گذاری های جدیدی را کسب کرد.

مهندس عباس شعری مقدم با بیان این که ظرفیت سازی های بسیاری در دولت هفتم و هشتم برای توسعه صنعت پتروشیمی توسط وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور مهندس زنگنه و مهندس نعمت زاده ایجاد شد، گفت: حضور مجدد مهندس زنگنه در وزارت نفت فرصت بسیار مغتنمی است که باید از آن استفاده کرد.

وی تصریح کرد: باید نقش پتروشیمی از مداخله جویانه به حمایت گرانه و راهبری تغییر کند و باید با استفاده از تمام ظرفیت ها به فعالیت پرداخت.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با تقدیر از فعالیت های انجام شده در دوره حضور مهندس بیات در پتروشیمی افزود: الان دولتی مدبر و با تدبیر در حال فعالیت است و کلیدهای تدبیر هر روز درهای جدیدی را برای ما می گشاید.

بر پایه این گزارش در این مراسم مهندس عبدالحسین بیات نیز در گزارشی مهمترین دستاوردهای کسب شده صنعت پتروشیمی در ٤ سال گذشته را تشریح کرد.

وی با تبریک حضور مهندس شعری مقدم در شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: مهندس زنگنه با انتخاب یک مدیر باتجربه و مجرب یکی از بهترین مدیران صنعت پتروشیمی را برگزیدند و اینجانب نیز به عنوان سرباز نظام آماده خدمت در هرجا که لازم باشد هستم.

بیات افزود: در چهار سال گذشته ٥ چالش تحریم، هدفمند سازی ،خصوصی سازی، نوسان نرخ ارز و تغییرات مکرر در مدیریت وزارت نفت بر روند اجرائی صنعت پتروشیمی تاثیر گذار بود ولی با وجود تمام مشکلات توانستیم به اهداف ارزشمندی دست یابیم.

تعداد بازدید : ۲,۶۶۰