مهندس بیات در پیام تبریک به وزیر نفت دولت یازدهم:

اعلام آمادگی مدیران و کارکنان صنعت ارزش آفرین پتروشیمی در اجرای برنامه های وزات نفت

(جمعه ۲۵ اَمرداد ۱۳۹۲) ۱۳:۳۱

مهندس بیات در پیام تبریک به وزیر نفت دولت یازدهم از آمادگی مدیران و کارکنان صنعت ارزش آفرین پتروشیمی در اجرای برنامه های وزات نفت خبر داد. متن این پیام به این شرح است.

برادر گرامی جناب آقای مهندس بیژن نامدار زنگنه

وزیر محترم نفت جمهوری اسلامی ایران

 

سلام علیکم

با حمد خدای متعال و صلوات بر پیامبر مکرم اسلام؛ حضرت محمد (صلوات الله علیه و آله) و آل طاهرینش، اینک که به توفیق الهی و براساس تشخیص ریاست محترم جمهوری ، جناب آقای دکتر روحانی، با رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، سکان اداره صنعت عظیم نفت به آن برادر گرانقدر سپرده شده است؛ ضمن تبریک صمیمانه به نمایندگی از طرف همکاران خود در صنعت پتروشیمی، امادگی مدیران و کارکنان این صنعت ارزش افرین را جهت همکاری و همراهی همه جانبه با حضرت عالی و دولت محترم اعلام می دارد.

امیدوارم با حمایت ویژه دولت یازدهم و براساس برنامه کاری آن وزیر محترم به ویژه در حوزه صنعت پتروشیمی، شاهد کاهش و حذف تدریجی خام فروشی منابع خدادادی هیدروکربوری نفت و گاز و توسعه و پیشرفت زنجیره ارزش در صنعت پتروشمی کشور باشیم.

بدیهی است تشکیل دولت یازدهم با شعار تدبیر و امید و با تاکید بر قانون گرایی، چراغ روشنی در راه خدمت گذاری همه کارگزاران نظام اسلامی محسوب می گردد و امید می رود دولتمردان محترم با این رویکرد ارزشمند و تحت رهبری های داهیانه حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در ایفای وظایف محوله نقش آفرینی برجسته از خود نشان داده و در انجام خدمات شایسته به ملت شریف ایران موفق عمل نموده و رضای الهی شامل حال آنان گردد.

توفیق جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه شریف) در ایفای مسئولیت سنگین وزارت نفت به ویژه در این برهه خطیر تاریخی کشور از خدای قادر و متعال خواهانم. موید و منصور باشید.

عبدالحسین بیات

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

 

تعداد بازدید : ۱,۸۹۵