پیام تبریک مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به وزیر نفت

پیام تبریک مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به وزیر نفت
(پنج شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲) ۱۰:۳۷

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی دریافت نشان ملی دولتی خدمت از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی؛ دکتر احمدی نژاد را به مهندس رستم قاسمی؛ وزیر نفت تبریک گفت.

به گزارش نیپنا، مهندس عبدالحسین بیات در پیام های جداگانه ای دریافت نشان ملی دولتی خدمت از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی را به دکتر فرزین؛ رئیس صندوق توسعه ملی و همچنین نشان ملی دولتی سازندگی از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی را به مهندس محرابیان؛ دستیار ویژه رئیس جمهور تبریک گفت.
متن پیام مهندس بیات به وزیر نفت به این شرح است:

برادر  گرانقدر جناب آقای مهندس قاسمی
وزیر محترم نفت


سلام علیکم   
 ذات اقدس الهی را شاکریم که فرزندان غیور انقلاب اسلامی مان را از همه میدان های جهاد و ایثار سربلند به در آورده و توفیق خدمت روزافزون را به آنها ارزانی داشته است.
همت والای آن برادر ارزشی، ایثارگر، ساعی و ولایتمدار  در مدیریت و راهبری صنعت عظیم نفت  ایران اسلامی و در راستای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب گردید تا حضرتعالی به دریافت نشان ملی دولتی خدمت از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی؛ جناب آقای دکتر احمدی نژاد مفتخر شوید. این انتخاب میمون و شایسته نشان از لیاقت آن برادر متعهد، با کفایت، توانا و جهادگر در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی داشته و برای ایران اسلامی افتخاری ارزشمند به حساب می‌آید.
اینجانب به نمایندگی از سوی همکاران صنعت ارزش آفرین پتروشیمی، کسب این موفقیت برجسته توسط جنابعالی را صمیمانه تبریک عرض نموده، از خدای متعال عزت روزافزون و توفیق خدمت خالصانه را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه) و تحت رهبری روشنگرانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) برایتان آرزومندم.

عبدالحسین بیات
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

 

بر اساس این گزارش، دکتر محمود احمدی‌نژاد صبح روز چهارشنبه 22 خرداد 1392 در مراسم اعطای نشان دولتی، به وزرا و مدیران ارشد قوه مجریه، به ۱۲ نفر از دولتمردان خدوم نشان دولتی اعطاء کرد. 

در این مراسم محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور نشان خدمت، رستم قاسمی وزیر نفت نشان خدمت، علی‌اکبر محرابیان دستیار ویژه رئیس‌جمهور نشان سازندگی، محمدرضا فرزین رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی نشان خدمت، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی نشان سازندگی، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه نشان خدمت، حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش نشان تعلیم و تربیت و مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت نشان خدمت دریافت کردند.
همچنین سیدشمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی نشان خدمت، نسرین سلطان خواه معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور نشان خدمت و مدیریت، بهروز مرادی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور نشان لیاقت و مدیریت و محسن خلیلی عراقی از پیشکسوتان عرصه صنعت نشان کار و تولید را از دستان رئیس‌جمهور دریافت کردند.

تعداد بازدید : ۱,۸۷۰