انتصاب مدیر بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی پتروشیمی

انتصاب مدیر بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی پتروشیمی
(سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲) ۱۴:۱۹

مدیر عامل شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران در احکامی جداگانه، مدیر بازرگانی خارجی و سرپرست بازرگانی داخلی این شرکت را منصوب کرد.

به گزارش نیپنا، مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران در حکمی جمشید محمدی را به سمت مدیر بازرگانی خارجی این شرکت منصوب کرده است. جمشید محمدی فارغ التحصیل کارشناسی مهندس مکانیک دانشگاه امیرکبیر می باشد. از جمله مسولیت های قبلی ایشان مدیر برنامه ریزی شرکت اسپک، مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی دوبی و مدیر بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی پتروشیمی بوده است.
در حکم مهندس مصطفی طهرانی صفا خطاب به جمشید محمدی  آمده است:
"با استعانت از پیشگاه حضرت احدیت و با توجه به تعهد تجارت و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیر بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی پتروشیمی منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و با نگرش به توسعه فعالیت ها و بهره گیری از خدمات نیروهای متعهد، مجرب، متخصص در نیل به اهداف شرکت موفق و موید باشید . "

همچنین مدیر عامل شرکت بازرگانی پتروشیمی در حکمی دیگر، دکتر توفیق مطوری را به عنوان سرپرست بازرگانی داخلی این شرکت  منصوب نمود.
شرکت بازرگانی پتروشیمی بنا بر نیاز صنعت پتروشیمی ایران به یک شرکت مستقل و فعال در زمینه بازرگانی خارجی و داخلی در بیست و سوم تیرماه سال ۱۳۶۹ و با سرمایه شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاسیس و در سال ۱۳۸۸ در راستای اهداف اصل ۴۴ قانون اساسی کشور با واگذاری بیش از ۵۲ درصد سهام آن به کنسرسیوم شرکت سرمایه گذاری ایران و شرکاء به عنوان یک شرکت خصوصی و شریک تجاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی فعالیتهای خود را آغاز کرده است.
اهداف اصلی این شرکت در بازار داخلی، تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع پایین دستی و در بخش بازرگانی خارجی صادرات بهتر و سریع تر محصولات پتروشیمی به نقاط دوردست جهان است.

تعداد بازدید : ۷,۳۱۹