دهمین همایش بین المللی IPF به کار خود پایان داد

دهمین همایش بین المللی IPF به کار خود پایان داد
(سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲) ۲۱:۰۲

دهمین همایش بین­ المللی پتروشیمی ایران با سخنرانی عبدالحسین بیات، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و رادنی شکسپیر، استاد مهمان دانشگاه تریسکاتی از اندونزی، حضور نمایندگان 36 کشور خارجی و نیز فعالان و دست­ اندرکاران صنعت پتروشیمی ایران به کار خود پایان داد.

در این همایش مهندس بیات، ضمن ابراز خرسندی از نتایج این همایش ، از حضور 1500 نفر از فرهیختگان صنعت پتروشیمی، اساتید دانشگاه ، مهمانان خارجی و همچنین  سفرا و کارداران اقتصادی برخی از کشورهای خارجی در ایران تشکر و قدردانی کرد و اضافه کرد: این همایش با محور گردآوری همه ذینفعان پتروشیمی در افق جهانی و همه کسانی که برای ایجاد زندگی همراه با آسایش و رفاه برای  بشریت تلاش می کنند ، برگزار شد.

وی در ادامه افزود: فعالان صنعت با تکنولوژی بدست آمده توسط کشورهای مختلف آشنا شدند و در حاشیه این همایش نیز شاهد عقد قراردادهایی بودیم.

وی همچنین گفت: در سال گذشته، 16میلیون تن از محصولات پتروشیمی به 60 کشور دنیا عرضه شد. وی در پایان، مطالب عرضه شده در پنل های تخصصی را تازه، عمیق، کاربردی و موثر دانست و از مسئولان پنل ها که با درایت و انضباط و احترام به همه شرکت­کنندگان پنل خود را اداره کردند، تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این مراسم ضمن یادآوری دستاوردهای جدید پتروشیمی شامل راه ­اندازی خط لوله اتیلن غرب، راه ­اندازی فاز اول پتروشیمی کاویان، دانش فنی تولید کاتالیست­ ها در داخل کشور، بومی ­سازی و به روز رسانی تکنولوژی های مورد استفاده اعلام شد همزمان با این مراسم دستاورد دیگر این صنعت شامل نصب رکورد نصب سنگین ­ترین قطعه صنعتی پتروشیمی به وزن 930 تن در قرارگاه سازندگی نوح توسط پتروشیمی مروارید نیز به ثبت رسید.

در پایان از روسای پنل ها، سخنرانان و تعدادی از دست ­اندرکاران برگزاری همایش قدردانی شد.

 

تعداد بازدید : ۲,۵۲۹