23 و 24 اردیبهشت ماه و باوجود تحریم‌ها

تهران میزبان نمایندگان شرکت‌های معتبر صنعت پتروشیمی جهان می‌شود

تهران میزبان نمایندگان شرکت‌های معتبر صنعت پتروشیمی جهان می‌شود
(یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲) ۰۸:۰۷

باوجود تحریم‌ها، ایران در دهمین همایش بین المللی پتروشیمی (10th IPF) میزبان نمایندگانی از برندهای معتبر این صنعت در سراسر جهان خواهد بود.

نمایندگان شرکت های«مرکوری برزیل»، «الفین آسیا و مشتقات سنگاپور»، «گوبرتاش و Rezi ترکیه»، «موسسه علوم پیشرفته تکنولوژی ژاپن»، «پی.سی.سی و گروه بروجس انگلستان»، « استریم انرژی ، سی. ام. جی و جی.ام.بی.اچ آلمان»، «سوسپل سوییس»، «دیتا ترک سیستم کانادا» «گروه تاتا مدیریت استراتژیک هندوستان» و «JYD، CNCIC و کوانتومی هولدینگز چین» به همراه استادان دانشگاه های «مک مستر» و «تورنتو» از کانادا و «ایلینویز اسپرینگفیلد» از آمریکا، و «انجمن علوم و فناوری استادان شرکت توتال» از بلژیک و مدیرانی از« ICIS و آرگوس دی وایت سنگاپور»، میهمان این رویداد بین المللی خواهند بود.

ستاد برگزاری دهمین دوره IPF ضمن اعلام این خبر، درباره جایگاه صنعت پتروشیمی ایران در سطح جهان افزود: جایگاه صنعت پتروشیمی ایران در سطح جهان به گونه ای است که فعالان و بازیگران اصلی این صنعت نمی توانند از آن چشم پوشی کنند و از این رو به رغم تشدید تحریم ها، مهمترین رویداد صنعت پتروشیمی ایران در سال جاری با حضور نمایندگانی از معتبرترین برندها و شرکت های خارجی برگزار می شود.

ستاد برگزاری این نمایشگاه همچنین از برگزاری کارگاه های تخصصی با حضور متخصصان خارجی در حاشیه این همایش خبر داد.

دهمین همایش بین‏المللی پتروشیمی ایران (10th IPF-2013) همزمان با پنجاهمین سالگرد صنعت ارزش آفرین پتروشیمی، 23 و 24 اردیبهشت ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.


تعداد بازدید : ۲,۴۸۷