تودیع و معارفه سرپرست بسیج حوزه پتروشیمی کشور

تودیع و معارفه سرپرست بسیج حوزه پتروشیمی کشور
(یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۲) ۱۰:۳۸

مراسم تودیع و معارفه سرپرست بسیج حوزه پتروشیمی کشور برگزارشد.

به گزارش نیپنا، در این نشست مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه روز به روز فرهنگ بسیجی در جامعه گسترده تر می شود افزود: بعد از گذشت این سال ها از عمر بسیج و بررسی خدمات بسیج متوجه می شویم که بسیج از ارکان کشور و انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره از عملکرد بسیج متحیر بوده اند و نتوانسته اند نحوه فعالیت بسیج را درک کنند افزود: بسیج در صنعت پتروشیمی همواره مورد توجه بوده است و از این پس هم به صورت ویژه از بسیج پشتیبانی خواهد شد.

مجید چگنی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت با تقدیر از عملکرد ویژه دکتر کرمانی در مدت تصدی این سمت گفت: در سال گذشته بسیج پتروشیمی در وزارت نفت نمونه بوده است و عملکرد بسیار مثبتی داشته است.

وی به درخواست کرمانی برای محول کردن مسئولیت اشاره کرد و افزود:  علی رغم میل باطنی با جابجایی ایشان موافقت کردم و امیدوارم ایشان همچنان به عنوان یک بسیجی در خدمت اهداف بسیج صنعت پتروشیمی، نفت و کشور باشد.

کرمانی، سرپرست پیشین حوزه بسیج پتروشیمی هم در این مراسم با بیان اینکه بسیج تشکیلات است و سازمان نیست افزود: تشکیلات از جنس فعالیت خودجوش و مردمی است و شجره طیبه بهترین توصیف برای آن است به طوریکه در این مجموعه صدر و ذیل مفهومی ندارد و فعالیت به صورت داوطلبانه و براساس باور افراد صورت می پذیرد.

وی به فهرست فعالیت های انجام شده شامل راهیان نور، ارسال پیامک های قرآنی به تعداد 1 میلیون و 410 هزار عدد، برگزاری مراسم انس با قران، تربیت افسران سایبری و حرکت به سمت تحقق شعار هر بسیجی یک وبلاگ، هر پایگاه یک سایت، راه اندازی سایت پتروناب و افزایش آمار بازدید به بیش از 20 هزار بازدید در روز، کلاس های اخلاق، نشست های سیاسی، برگزاری مسابقه سوگواره عرفه در سه سطح تستی، تشریحی و مدیریتی و فعالیت های دیگر دانست.

وی با بیان اینکه در این مدت فرهنگ بسیجی بازتعریف شد و بسیج در متن سازمان حاضر شد افزود: در این مدت فاصله میان فرماندهان بسیج و مدیران عامل برداشته شد و فرماندهان به عنوان مشاوران فرهنگی مدیران عامل مشغول به فعالیت شدند.

 

رحیمیان سرای، سرپرست بسیج پتروشیمی هم در این نشست ابراز امیدواری کرد با همکاری همه همکاران بتواند مانند گذشته در جهت پیشبرد اهداف بسیج فعالیت کند.

تعداد بازدید : ۲,۴۲۰