کسب نشان حمایت ملی توسط پتروشیمی پارس

کسب نشان حمایت ملی توسط پتروشیمی پارس
(سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱) ۱۴:۵۰

پتروشیمی پارس در اولین جشنواره ساخت ایران نشان حمایت ملی دریافت کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس اولین جشنواره اعطای نشان حمایت ملی با نام ساخت ایران در بهمن ماه با حضور مقامات ارشد وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، سازمان ملی استاندارد ، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد .

دراین جشنواره نگاه به عملکرد واحدهای تولیدی در مقابله با  تحریمها بود و از واحدهای تولیدی که توانسته اند با وجود تحریم های اقتصادی به تولید ادامه دهند ، افزایش تولید داشته باشند و محصول ساخت ایران را با کیفیت برتر به بازار داخلی و خارجی ارائه کنند ، تقدیر شد و نشان حمایت ملی به صد شرکت برتر اعطا شد .

 شرکت پتروشیمی پارس به دلیل استمرار در تولید و تامین نیاز واحد های تولیدی پایین دستی در داخل و صادرات به خارج از کشور مورد تقدیر قرار گرفته و  نشان حمایت ملی را دریافت کرد .

 مهندس سعدیار پیرزاده به نمایندگی از مهندس علیرضا وفا مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس نشان حمایت ملی را از معاون برنامه ریزی وزیر صنعت ، معدن و تجارت دریافت کرد .

 شرکت پتروشیمی پارس بنا دارد در سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با راهبرد " تولید اقتصادی ، تفکر سیستمی و مدیریت علمی " و تکیه بر نیروی انسانی متعهد و مجرب ، در راستای تثبیت و تامین آرمان " همگام با تعالی ، ممتاز در کیفیت ، برتر در صادرات " تلاش کند .


تعداد بازدید : ۳,۷۳۱