پتروشیمی بندرامام تندیس تقدیرنامه جایزه ملی مدیریت مالی گرفت

پتروشیمی بندرامام تندیس تقدیرنامه جایزه ملی مدیریت مالی گرفت
(یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱) ۲۲:۵۶

در سومین دوره جایزه ملی مدیریت مالی پتروشیمی بندرامام موفق به کسب تندیس تقدیرنامه جایزه ملی مدیریت شد

شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام  در میان 100 شرکت برتر ایران در حوزه مدیریت مالی، موفق به اخذ تندیس تقدیرنامه سومین دوره جایزه ملی مدیریت مالی کشور در بین دهها دستگاه دولتی و خصوصی شرکت کننده شد.
جایزه ملی مدیریت مالی ایران به پاس تلاش های صورت گرفته در شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام  بهره مندی از نظام های نوین مالی , بهبود مداوم و افزایش بهروه‌وری توام با روند رو به رشد فعالیت‌های حوزه مالی اعطا شد.
عملکرد مالی در این مدت با تقویت سیستم‌های اطلاعاتی، گزارش‌دهی مدیریتی همراه بوده و    اظهارنامه ای مشتمل بر معیار برای آن ایجاد شده است.
کمیته‌ای متشکل از مرکز توسعه مدیریت مالی ایران، سازمان حسابرسی، انجمن حسابداران خبره انگلیس (ACCA) و جمعی از استادان بزرگ حسابداری، صلاحیت شرکت‌کنندگان در این دوره را مورد سنجش قرار دادند.
شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام  در نظر دارد با ارتقای هرچه بیشتر حوزه مدیریت مالی، سال آینده تندیس تقدیرنامه جایزه ملی مدیریت مالی ایران را از آن خود کند. 
جایزه  ملی مدیریت مالی ایران تنها جایزه حرفه مالی کشور است و مدل ومعیارها و فرآیندهای ارزیابی و داوری آن همسو با ساختارها ی سازمان های ایرانی و قابل ارتقا  به سطوح بین المللی طراحی شده است .

تعداد بازدید : ۲,۰۹۷