گردهمائی مسئولین روابط کار در پتروشیمی شهید تندگویان

(سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱) ۲۱:۱۲

سومین گردهمائی مسئولین روابط کار و مددکاری اجتماعی و بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر به میزبانی پتروشیمی شهید تندگویان برگزار شد.

دراین جلسه که با حضور مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر(رئیس درمان غیر مستقیم و شورای پزشکی، رئیس بیمارستان بعثت و جمعی از مسئولین بخشهای مختلف بیمارستان)و روسای واحد روابط کار و مددکاری شرکت های منطقه ماهشهر برگزارشد، مسائل مربوط به منابع انسانی درحوزه بهداشت و درمان شرکتهای مختلف منطقه مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

 مسئولین بهداشت و درمان درسخنانی جداگانه اقدامات صورت پذیرفته جهت رفع مشکلات و موانع موجود را تشریح نمودند و مسئولین روابط کار منطقه نیز ضمن طرح نیازهای کارکنان به بررسی موارد موجود در این حوزه پرداختند.

درپایان برنامه دکتر مالکی(رئیس بیمارستان بعثت)و دکتر بهمنی (رئیس درمان غیر مستقیم و شورای پزشکی)درسخنانی ارائه خدمات مطلوب و شایسته کارکنان شریف پتروشیمی را اصلی ترین هدف مجموعه تحت امرشان بیان نمودند و از مسئولین حاضر درجلسه درخواست نمودند که با ارتباط مستمر و انعکاس مشکلات دراسرع وقت ، خدمت گزاران بهداشت درمان صنعت نفت را در رسیدن به این هدف بزرگ یاری نمایند.

قابل ذکراست این گردهمایی که با ابتکارسازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر برنامه ریزی شده هر3 ماه یکباربرگزارمی گردد.

تعداد بازدید : ۲,۵۳۸