صالحی در پایان نشست کمیته فلسطین اعلام کرد

اجماع اعضای «نم» برای حمایت عملی از مردم فلسطین و فشار به رژیم صهیونیستی

اجماع اعضای «نم» برای حمایت عملی از مردم فلسطین و فشار به رژیم صهیونیستی
(سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۱) ۲۲:۲۷

وزیر خارجه ایران با اشاره به مطرح شدن پیشنهادات عملی برای حمایت از مردم فلسطین گفت: بررسی ممنوع کردن خرید اجناس صهیونیستی از جمله آنها است.

علی‌اکبر صالحی وزیر خارجه کشورمان در پایان نشست کمیته فلسطین در حاشیه نشست نم در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در این نشست تلاش شد پیشنهاداتی که در جهت حمایت از ملت فلسطین ارائه شده عملیاتی شود.

وی ادامه داد: با ایجاد وحدت بین گروه‌های فلسطینی تلاش می‌کنیم این کار را پیش ببریم و یکی از زمینه‌هایی که باید روی آن کار شود چگونگی استفاده از رسانه‌ها است.

صالحی به چگونگی کمک به مردم فلسطین اشاره کرد و گفت: ایجاد امکان توانمندسازی در بین فلسطینی‌ها و چگونگی بررسی ممنوع کردن خرید اجناس ساخت رژیم صهیونیستی و همچنین نگاه جدید به اعمال فشارهای سیاسی از جمله این موارد است.

صالحی یادآور شد: برخی کشورهای عضو نم با رژیم صهیونیستی رابطه دارند و شیوه‌های مختلفی برای فشار جدی به رژیم صهیونیستی وجود دارد.

وی با بیان اینکه تمامی پیشنهاداتی که تا کنون صورت گرفته در حمایت از مردم فلسطین است و باید به آنها شکل عملی بدهیم، تصریح کرد:‌ این دستاورد خیلی خوبی بود و شرکت‌کنندگان بسیار خوشحال بودند که سرانجام حمایت‌هایی که تا به حال معنوی بوده در جهت فشار به رژیم صهیونیستی در عرصه بین‌الملل عملیاتی خواهد شد.

تعداد بازدید : ۱,۷۶۶