پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان
(جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۱) ۱۲:۲۵

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی تبریک گفت. متن این پیام به این شرح است:

...و ابواب الدعاء الیک لصارخین مفتوحه...

(فرازی از دعای ابوحمزه ابوثمالی)

همکاران محترم و خانوادۀ عزیز صنعت ارزش آفرین پتروشیمی

سلام علیکم،

دیگر بار نسیم خوشی وزیدن گرفت و هلال ماه پربرکت و سراسر رحمت رمضان رخ نمود.

ماهی که در آن شیطان با نجوای عارفانۀ بندگان صالح خدا، به بند کشیده شده، درهای جهنم بسته شده و بهشت برین برای ورود وصی رسول خدا و امام عارفان، علی (علیه السلام) و عبادالله الصالحین مشتاق و آماده شده است.

این شمیم خوش بهشتی و این نسیم روح نواز، نویدبخش بهاری دوباره در جان مشتاقانی است که بر سفرۀ با عظمت خداوندی میهمان می شوند و انبوه شکوفه های دعا و استغفار را در باغ خرم و عطرآگین تقوای رمضانی بر دامن خویش نظاره گرند.

وه!... که این ماه پر فضیلت چه نیکومرهمی است بر زخم دل های رنجیده از خواهش های نفسانی و چه آغاز بی انتهایی است بر بارش باران مغفرت بر کویر تشنۀ بندگی.

نجوای سحر رمضان، خیل مؤمنان را به سفرۀ «العفو والرحمه » فرا می خواند تا از آزمون بزرگ عطش دنیوی سربلند به در آیند و برآمدن خورشید از مشرق فطر و نظر بر رنگین کمان رضوان الهی، قراری بر دل های پاکیزه از گناه آنان باشد.

پس گرامی بداریم این سروش دعوت به میهمانی ذات باری تعالی را و همراه شویم با ذکر ملایک در لیالی قدر و برای عزت و سرافرازی اسلام و مسلمانان و تعجیل در ظهور امام عصر (ارواحناه فداه) و سلامتی آن ذخیرۀ الهی و نایب برحقش رهبر عزیزمان، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) دست به دعا برداریم.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه برای فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همۀ همکاران گرامی در این ماه پرفضیلت، از خدای بزرگ توفیق درک اوقات شریفش را برای همگان مسئلت می نمایم. امیدوارم با سربلندی از این امتحان الهی به در آییم و از ذخر بی پایان رمضان، توشه ای برای فردای خویش برگیریم.

رَبَّناتَقَبَّل منّا اِنَّکَ اَنتَ السَّمیعُ العَلیم

عبدالحسین بیات

تعداد بازدید : ۳,۴۹۴