در اجلاس مدیران تولید منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مطرح شد

بهینه سازی قیمت خوراک واحدهای پتروشیمی در سال 90

بهینه سازی قیمت خوراک واحدهای پتروشیمی در سال 90
(سه شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۰) ۱۴:۴۱

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی در اجلاس مدیران تولید منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: بهینه سازی هرچه بیشتر قیمت خوراک واحدهای پتروشیمی از اهداف امسال شرکت ملی صنایع پتروشیمی است.

به گزارش نیپنا، علی محمد بساق زاده، رسالت شرکت ملی صنایع پتروشیمی را دستیابی به بیشترین میزان بهره وری در واحدهای تولیدی عنوان کرد و افزود: مجتمع های پتروشیمی تاکنون رکوردهای خوبی را در میزان تولید و کاهش زمان تعمیرات اساسی بر جای گذاشته اند.
وی تاکید کرد: فرایند خصوصی سازی صنعت پتروشیمی بر اساس اصل 44 قانون اساسی منجر به تعامل بهتر این شرکت با سازمان های مختلف شده است.
بساق زاده شرایط پتروشیمی را در بازار بورس مناسب و مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به بخش عمده اهداف خود رسیده است ولی می توان در راستای بهینه تر شدن آنها نیز اقداماتی انجام داد.
معاون کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز هدف از برگزاری این اجلاس را بررسی مسائل و مشکلات مجتمع های تولیدی منطقه برشمرد.
محمد ابراهیم یوسف زادگان با اشاره به برگزاری 2 اجلاس در خرداد ماه افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است در این اجلاس با حضور مدیران ستادی در خصوص مسائل مجتمع ها تبادل نظر صورت گیرد و برای مشکلات آنها راهکارهای مناسب اتخاذ شود.
وی همچنین انتصاب مهندس سید محمد احمدزاده و مهندس رسول اکتسابی را به سمت مدیریت شرکت های بسپاران و خوارزمی بندرامام تبریک گفت.
گفتنی است؛ اجلاس مدیران تولید منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیران ستادی، جمعی از مدیران عامل و مدیران تولید شرکت های مستقر منطقه، صبح امروز سه شنبه 3 خرداد در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد.

تعداد بازدید : ۲,۰۵۰