انتصاب رئیس کل امور بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت ملی صنایع پتروشیمی

انتصاب رئیس کل امور بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت ملی صنایع پتروشیمی
(سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۸۹) ۱۵:۳۰

محمد کرمانی به سمت مشاور و رئیس کل امور بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد.

به گزارش نیپنا، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حکمی محمد کرمانی را به عنوان مشاور و رئیس کل امور بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب کرد.
مهندس بیات در این حکم ضمن تاکید بر سرلوحه قرار دادن راهبرد تفکر، توکل و تلاش، خواستار بهره‌گیری از منابع انسانی مؤمن، متعهد، امین و کارآمد نسبت به انجام کلیه وظایف محوله بوده است.
وی هچنین خواستار برنامه ریزی جامع، اصولی و به روز برای انجام فعالیت های مرتبط با بازرسی و نظارت، تلاش همه جانبه برای صیانت از اطلاعات شخصی و حقوق معنوی افراد و سازمان در حوزه بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای تابعه صنعت پتروشیمی بمنظور حصول اطمینان از حسن جریان امور شد.
ایجاد مکانیزم های موثر برای پیگیری مشکلات و تنگناهای شرکت های همکار در مسیر وظایف قانونی با اتخاذ تدابیر صحیح و برنامه ریزی مناسب برای تجزیه و تحلیل مشکلات و ارائه راه حل های کارشناسی و خلاقانه از موارد دیگری است که در این حکم بر اجرای آنها تصریح شده است.
وی در این حکم خواستار ایجاد سامانه رسیدگی دقیق به نظراتی که از منظر شکایت توسط کارکنان و سایر مراجعان و ذی نفعان ارائه می شود، با رعایت اخلاق حسنه و توسعه مکانیزم علمی برای نظارت بهینه بر پروژه ها و طرح های توسعه ای شده است.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنین از زحمات ارزشمند محمدرضا قاسمی در مدت تصدی این سمت تشکر و برای ایشان در مسئولیت جدید و خدمت هرچه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت کرده است.

تعداد بازدید : ۴,۱۲۰