مهندس بیات در مراسم تقدیر از مدیران و کارکنان نمونه سال 1388

تولید ضربتی بنزین یک کار نمونه و ارزشمند بود

تولید ضربتی بنزین یک کار نمونه و ارزشمند بود
(دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۹) ۱۶:۵۶

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مراسم تقدیر از مدیران وکارکنان نمونه شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: طرح تولید ضربتی بنزین یک کار نمونه و ارزشمند بود که با همت مردان نمونه و گمنام صنعت انجام شد.

مهندس بیات با بیان اینکه دشمن برای تحریم فروش بنزین به ایران دو سال برنامه ریزی و جوسازی و محاسبه کرده بود افزود: آنها دو سال تمام روی این طرح کار کردند و با کشورها و سازمان‌های مختلف هماهنگ کردند تا ایران را در شرایط بحرانی قرار دهند اما همه نقشه های آنها نقش بر آب شد.
 وی افزود: آنها طوری برنامه ریزی کرده بودند که در طول 2 تا 5/2 ماه ذخایر بنزین کشور به پایان برسد و سپس با آغاز مهرماه و افزایش مصرف بنزین، بتوانند در کشور شرایط بحرانی ایجاد کنند اما با عملکرد صحیح و سریع همکاران لایق و توانمند صنایع نفت و گاز و پتروشیمی کشور، طرح تولید ضربتی بنزین اجرا شد و دشمنان کشورمان بار دیگر شکست خوردند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: با تحریم فروش بنزین به ایران و اجرای طرح ضربتی تولید بنزین در کشور شرایطی فراهم شد که فروش محصولات پتروشیمی به تحریم‌کنندگان مشکل شد و قیمت این محصولات در این کشورها افزایش یافت و علاوه براین، قیمت فروش بنزین در منطقه کاهش یافت و در واقع به جای اینکه ما از این موضوع متضرر شویم آنها ضرر کردند و این مسئله عامل موفقیت ایران و ذلالت دشمنانش شد.
وی با طرح این سوال که بنزین را مردم ایران مصرف می کنند یا دولت افزود: چطور است که غربیها که مدعی هستند فقط دولت را تحریم می‌کنند و دنبال تحریم ملت ایران نیستند بنزین که مورد مصرف عموم مردم کشور است را تحریم می کنند؟
وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تاکید بر اهمیت نیروی انسانی به عنوان منابع پر اهمیت هر نهاد و سازمانی گفت: هر مجموعه و سازمانی برای اینکه موفق شود باید همیشه بالنده و پیش رونده باشد و برای نیل به این هدف هم نیازمند زیرساخت‌های اساسی است.
وی منابع انسانی را از مهمترین زیرساخت های هر سازمانی دانست و افزود: باید برای بهبود وضع سازمان این نیروها پرورش یابند و در زمینه‌های مختلف آموزش ببینند.
وی ایمان را زیرساخت رشد و بالندگی نیروی انسانی بر شمرد و افزود: نیروی مومن همیشه عامل موثرتری برای رشد و بالندگی هر سازمانی است.
وی مدیران و کارکنان نمونه را سرمایه سازمان دانست و افزود: بسیاری از همکاران نمونه هم هستند که به علت محدودیت های موجود در بین افراد نمونه معرفی نمی شوند و جا دارد امروز از همه همکارانی که  با تمام توان در راستای توسعه این صنعت از خودگذشتگی می نمایند قدردانی نماییم.

تعداد بازدید : ۲,۱۴۰