رشد 500 درصدی در عملکرد کانون فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

رشد 500 درصدی در عملکرد کانون فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
(شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۹) ۱۴:۴۰

جلسه هیئت امنای کانون فرهنگی، آموزشی و اجتماعی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور اعضای هیئت امنای این کانون برگزار گردید.

جلسه هیئت امنای کانون فرهنگی، آموزشی و اجتماعی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور اعضای هیئت امنای این کانون برگزار گردید.
این جلسه که دوشنبه 24 خرداد ماه در محل این کانون برگزار شد، اعضای هیئت امنای کانون به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل و چالشهای موجود پرداختند.
نیاز کانون به اصلاحات و تغییرات در زمینه های مختلفی چون برنامه کلاسها، دوره های آموزشی جدید، بهره برداری از روشهای نوین اطلاع رسانی، افزایش امکانات متناسب با ظرفیتهای موجود و ... از عمده مسائل مورد بحث در جلسه مذکور بود.
قنواتی، دبیر هیئت امنای کانون در حاشیه این جلسه بازدیدی از کلاسهای در حال برگزاری انجام داد و ضمن ابراز رضایت از  شرایط کنونی کانون گفت: علی رغم تمام تلاشهای انجام شده و موفقیتهای چشمگیر به دست آمده همه ما می بایست جهت هر چه پربار نمودن برنامه ها از نظر کمی و کیفی کوشش نماییم.
براساس گزارش ارائه شده از عملکرد سه ماهه نخست سال 89 و مقایسه آن با سه ماهه پایانی ی سال گذشته، پیشرفت قابل توجهی در آمار نفر ساعت آموزش، تعداد و تنوع کلاسهای این کانون بوجود آمده است.
بر اساس این گزارش که توسط مدیر کانون فرهنگی ارائه شد، در سال گذشته طی ترم زمستان در این کانون تعداد 930 نفر / ساعت در 6 رشته آموزشی به کودکان و بزرگسالان عضو این کانون آموزش داده شده است این در حالی است که عملکرد این کانون در ترم بهار به آمار قابل توجه 5342 نفر ساعت در 9 رشته آموزشی رسیده است.
فرخشاهی در تشریح این عملکرد ضمن اشاره به بی تاثیر نبودن فصل بهار در افزایش 500 درصدی عملکرد کانون گفت: استقبال گسترده از کلاسها در فصل بهار در نتیجه همکاری خانواده ها، تلاش بی دریغ همکاران ما و حمایتهای هیئت امنای کانون و مدیریت سازمان است.
وی استقبال از کلاس چرم دوزی را فوق العاده خواند و اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال 8 دوره کلاس چرم دوزی (که به تازگی به لیست کلاسهای کانون افزوده شده است) و مجموعا 1530 نفر/ ساعت در این رشته به هنرجویان آموزش داده شده است.
مدیر کانون ضمن تقدیر از حسن توجه مسئولین سازمان منطقه ویژه به کانون اظهار کرد: در حال حاضر با وجود همکاری های فراوان در زمینه توسعه امکانات کانون توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با توجه به روند رو به رشد متقاضیان ثبت نام در کلاسها، تعداد متقاضیان از تعداد ثبت نام شده ها پیشی گرفته است که امید است به زودی و با در نظر گرفتن تمهیدات لازم به شرایط آرمانی خود نزدیک شویم.

تعداد بازدید : ۱,۲۶۱