دعوت از آیندگان به جشن تولد

بیست و پنجمین شماره ماهنامه تخصصی پیام پتروشیمی منتشر شد

بیست و پنجمین شماره ماهنامه تخصصی پیام پتروشیمی منتشر شد
(دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۸۸) ۱۶:۳۴

بیست و پنجمین شماره ماهنامه تخصصی پیام پتروشیمی با سر مقاله " آیندگان را هم به جشن تولد دعوت کنیم" منتشر شد.

به گزارش نیپنا، گزارش افتتاح 6 طرح پتروشیمی در آستانه یوم الله 22 بهمن، بررسی مشکلات خط لوله اتیلن غرب با حضور نمایندگان مجلس، تودیع و معارفه مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی و دیدارهای مهندس بیات از جمله مطالبی است که در این شماره درج شده است.
"پیام پتروشیمی" به بهانه بازنشستگی، با محمد حسن پیوندی از مدیران قدیمی پتروشیمی که سالها در این صنعت فعالیت کرد، به گفتگو نشسته است. همچنین در این شماره مقاله "عروس کهکشان" دوباره منتشر شده است. مقاله ای که محمد حسن پیوندی در سال 1387 و همزمان با آغاز سال 2000 میلادی نوشته و در نشریه تدبیر همان سال چاپ شده بود.
گزارشی از روند نمایشگاه ایران پلاست 2010، عملکرد پتروشیمی امیرکبیر و همچنین گزارش گرامیداشت دهه فجر در شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در بیست و پنجمین شماره ماهنامه تخصصی "پیام پتروشیمی" منتشر شده است.
در بخش صفحات علم و اقتصاد "پیام پتروشیمی" گزارش مصرف بهینه انرژی در واحدهای شیمیایی، صنایع پتروشیمی امیدوار به بهبود شرایط، اخبار ایران و اخبار جهان پتروشیمی را می توانید بخوانید.
گفتگو با بهمن معظمی گودرزی و محسن بهمنی کارمندان نمونه سال 1387 از مطالب دیگر بیست و پنجمین شماره ماهنامه تخصصی "پیام پتروشیمی" است.
همچنین بیست سال از شمارگان پیام پتروشیمی را ورقی دوباره زدیم و به شماره چهارم این نشریه با موضوع "راه اندازی واحد اوره شماره 2 مجتمع شیمیایی رازی" رسیدیم.
در این شماره رئوس مطالب شماره آینده یعنی شماره 26 پیام پتروشیمی نیز برای علاقمندان به رشته تحریر درآمده است. ادب و هنر، گفتمان های چند جانبه "نردبان"، "شمبل بلا"، "آتشپاره" و اضافه شدن "آسمان" به آنها، جدول و به ویژه کارگاه عکاسی از صفحات ویژه و پر خواننده پیام پتروشیمی است که می توانید با خواندن و پیگیری مطالب این صفحات ساعات خوشی را تجربه کنید.
علاقمندان می توانند برای مطالعه همه مطالب نشریه به آدرس http://www.nipna.ir/payamepetroshimi-fa.html مراجعه کنند.

تعداد بازدید : ۲,۵۲۵