نهمین جلسه شورای راهبردی مدیران عامل منطقه ماهشهر

نهمین جلسه شورای راهبردی مدیران عامل منطقه ماهشهر
(سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۸) ۱۳:۱۴

نهمین جلسه شورای راهبردی با حضور مهندس یزدانی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مدیران عامل مجتمع های پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش دفتر خبری ماهشهر، مهندس یزدانی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب ، تلاش درراه دستیابی به اهداف انقلاب و همگامی به منظور تحقق این اهداف را ضروری دانست .
در ادامه این جلسه ، مهندس سعیدی طاهری مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی و دبیر این شورا، ضمن خیر مقدم به مدعوین این جلسه،حضور مهندس نژاد سلیم و مهندس هاشمی زاده را به عنوان دو عضو جدید در شورا تبریک و گفت .
وی درادامه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص جلسات پیشین شورای راهبردی و مصوبات این جلسات ، تشکیل این شورا را ضروری و آن را امری موثر در ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی در منطقه عنوان کرد.
وی در خصوص مصوبات این جلسه گفت : اولین دستور نهمین جلسه شورای راهبردی درخواست متمم بودجه برای فعالیت های مصوب این شورا است . در تابستان امسال برای فعالیت های فرهنگی ، ورزشی، فرهنگی و عمومی مبلغ 870 میلیون تومان برای خارج از صنعت و مبلغی بالغ بر 1 میلیارد و 60 میلیون تومان نیز برای داخل صنعت با توجه به حجم فعالیت ها تصویب شد.
وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از همکاری مجتمع های پتروشیمی در این خصوص ابراز امیدواری کرد که با توجه به حجم گسترده فعالیت ها و نیاز منطقه اقدامات وسیع تری در منطقه انجام خواهد شد.
گفتنی است، در پایان این جلسه مصوبات مربوط به هر بند مورد بررسی قرار گرفت و زمینه های همکاری مشترک در خصوص اهداف این جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت .
 

 

تعداد بازدید : ۱,۴۴۳