مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی

باید جامعه از ثمرات و نتایج سرمایه گذاری عظیم پتروشیمی در منطقه با خبر شود

باید جامعه از ثمرات و نتایج سرمایه گذاری عظیم پتروشیمی در منطقه با خبر شود
(سه شنبه ۸ دی ۱۳۸۸) ۱۵:۳۸

با حضور مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر و مدیران روابط عمومی شرکت های پتروشیمی مستقر درمنطقه ویژ اقتصادی،سومین اجلاس روسای روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر،در این اجلاس مسعود سعیدی طاهری مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی با اشاره به نقش مهم و کارکرد اثر بخش نهاد روابط عمومی در سازمان ها گفت: تبلیغ و انعکاس واقعه جانسوز کربلا،به همت بلند امام زین العابدین(ع) و حضرت زینب(س) انجام گرفت که بزرگترین و اثر بخش ترین کار روابط عمومی تا به امروز بوده است و اگر این کار عظیم انجام نمی شد شاید هیچ گاه پیام عظیم حادثه عاشورا به جهان منعکس نمی گردید.
سعیدی طاهری جایگاه روابط عمومی ها را از منظر دینی و فرهنگی رساندن و ابلاغ پیام به نحو صحیح به جامعه دانست و افزود: روابط عمومی ها وظیفه دارند به عنوان بازوی پرتوان مدیران و رابط بین آنها با بدنه سازمان ها نقش و کارکرد اطلاع رسانی خود را به خوبی به انجام رسانند.
وی ادامه داد: صنایع پتروشیمی در سال های اخیر دچار یک جهت گیری جدید و تاریخی شده است و در هیچ یک از صنایع کشور، صنعتی به فراگیری صنعت پتروشیمی نخواهیم یافت که در اجرای اصل 44 این چنین پیش قدم شده باشد.
عضو هیئت مدیره شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی یادآور شد: هیچ صنعتی در کشور وجود ندارد که به این وسعت متحول شده باشد.پتروشیمی وفادارتر و جوانمردانه تر از همه صنایع وارد بحث خصوصی سازی شده و سرمایه های خود را صرف مصالح آینده نظام نموده است.
وی تصریح کرد: صنعت پتروشیمی خاصانه ترین و وفادارانه ترین جواب را به سازمان خصوصی سازی که از منویات مقام معظم رهبری است داده و امروز در این صنعت کوچکترین جایی وجود ندارد که برای آن تعیین تکلیف نشده باشد.
مسعود سعیدی طاهری اضافه کرد: اگر همه صنایع کشور ما به همین شکل وارد اجرای اصل 44 شده بودند امروز عمده مشکلاتی که در بعد تصمیم گیری ها وجود دارد مشاهده نمی شد.
وی خاطر نشان کرد: در این صنعت نیز باید به گونه ای سیاست گذاری کرد که همپای سیاست های اصلی کشور و نظام در سال پایانی سند چشم انداز بیست ساله،پتروشیمی را به جایگاه تعریف شده رساند.
سعیدی طاهری افزود: قریب به 26 هزار نفر از کارکنان صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه و خانواده های ایشان از چهار گوشه کشور به ماهشهر آمده اند تا به تولید و صنعت خدمت کنند بنابراین لازم است نیازهای روحی، رفاهی،فرهنگی، و ورزشی آنها به معنای واقعی تامین شود تا بتوانند نقش مهم و اساسی خود را به خوبی ایفا کنند.
وی در ادامه با اشاره به شکل گیری شورای راهبردی مدیران شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه تاکید کرد: ارائه اطلاعات صحیح و مشاوره به موقع به مدیران وظیفه اولیه و اصلی مدیران روابط عمومی می باشد که می تواند به روشن سازی اذهان مدیران و تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها در این شورا کمک نماید.
سعیدی طاهری تاکید کرد: متاسفانه امروز بسیاری از زیر بناهای فرهنگی،رفاهی و آموزشی منطقه به دلیل آماده نمودن ذهن مدیران تحت تاثیر فضای کمبود نقدینگی قرار گرفته است و تمام توجه مدیران عامل معطوف به تولید و تنگناهای پیش روی آن است در حالی که بی توجهی به این مقوله می تواند مشکلات و مصائب بسیاری را در آینده متوجه تولید و نیز جامعه ما نماید.
مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر خاطر نشان کرد: معتقدام با وجود مشکلات مالی می توان به موضوع بستر سازی و ایجاد زیر بناهای فرهنگی،رفاهی آموزشی پرداخت و آن را به خوبی عملیاتی ساخت.
وی افزود: وظیفه دوم روابط عمومی ها ارتقاء نقش صنایع پتروشیمی ماهشهر در اذهان عمومی مردم منطقه و کشور است تا جامعه از ثمرات و نتایج سرمایه گذاری عظیم مسئولان کشور در منطقه و برجستگی های مهم آن آگاه شود.
عضو هیئت مدیره شرکت عملیات غیر صنعتی تاکید کرد: بدون تردید تلطیف فضا و روشن سازی اذهان آحاد مردم جامعه،نتایج پر ثمر و بسیاری در پی خواهد داشت که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.
گفتنی است در ادامه این اجلاس روسای روابط عمومی ها موضوعات مربوط به دستور کار اجلاس سوم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

تعداد بازدید : ۱,۵۹۹