شرکت عملیات غیر صنعتی، به مردم گزارش کار داد

شرکت عملیات غیر صنعتی، به مردم گزارش کار داد
(شنبه ۳۱ اَمرداد ۱۳۸۸) ۱۳:۵۰

مهندس مسعود سعیدی طاهری، مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی، در سومین نشست خود با خانواده های پرسنل پتروشیمی ساکن در شهرک بعثت، ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های این شرکت در سال گذشته، به پرسش ها و مطالبات ساکنان پاسخ داد .

به گزارش دفتر خبری ماهشهر، سومین جلسه پرسش و پاسخ مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی، در نشستی سه ساعته با جمعیتی بالغ بر 200 نفر از ساکنان شهرک بعثت انجام شد . در آغاز این نشست، مهندس سعیدی طاهری اعم فعالیت های انجام شده در سال گذشته را به تفصیل ارایه و ساکنان شهرک بعثت را با روند فعالیت های رفاهی انجام شده در زمینه های مختلف آشنا کرد .
وی سخنان خود را به سه بخش : چکیده ای از فعالیت های شرکت عملیات غیر صنعتی در سال گذشته، روند فعلی، و آینده صنعت پتروشیمی تقسیم کرده و ضمن تشریح تمامی فعالیت های انجام شده، گفت: بابت تمامی کارهایی که وظیفه داشتیم انجام بدهیم و ندادیم از شهروندان عذر خواهی می کنم .
مهندس سعیدی طاهری در بخش هایی از سخنان خود با شهروندان اعلام کرد: این شرکت در قبال انجام خدمات رفاهی، اجتماعی، ورزشی و فرهنگی ای که برای شهروندان انجام داده و می دهد، تا کنون چیزی در حدود 33 میلیارد تومان از شرکت های پتروشیمی طلب دارد که امیدواریم با دریافت مطالبات خود، بتوانیم هر چه بهتر و بیشتر زمینه های رفاه، آسایش و امنیت شهروندان را فراهم کنیم .
خلاصه گزارش مهندس سعیدی طاهری به ساکنان شهرک بعثت به شرح زیر است :
ا – هزینه های جاری شهرک بعثت در سال گذشته بالغ بر 9 میلیارد ریال بوده است .
2 – در زمینه خدمات حمل و نقل، انجام روزانه 190 سرویس در مسیرهای فرودگاه، راه آهن، بیمارستان و بازار .
3 – انجام روزانه 2 هزار و 500 مورد جابه جایی دانش آموزان با استفاده از 245 دستگاه اتوبوس و مینی بوس .
4 – برگزاری اردوهای تابستانی و مشترک دانش آموزی، مسابقات قرآن، و المپیادهای ورزشی بانوان، جشنواره تابستانی کودک و نوجوان، برگزاری نمایشگاه های علوم قرآنی، برگزاری جشن های نیمه شعبان و گسترش فعالیت های کانون انتظار . 
5 – انجام 2700 پرواز و جابه جایی 310 هزار مسافر .
6 – استقرار سیستم اینترنت وایرلس در فرودگاه ماهشهر، نصب آکواریوم، خرید و راه اندازی اتومبیل حمل بیمار و پلکان سایبان دار و راه اندازی تاکسی سرویس فرودگاه .
7 -  سرو ماهانه 126 هزار پرس غذا از طریق رستوران های میلاد نور، نرگس، پیروز، پاکروان و ارم و انجام برخی اصلاحات در جهت افزایش 5 /2 برابری ظرفیت اسمی این رستوران ها .
8 – راه اندازی باغ حیوانات و پرندگان در پارک ارم .
9 – توزیع 23 هزار اصله نهال به صورت رایگان در میان خانواده ها و نهادهای مختلف .
10 – در زمینه های فرهنگی ورزشی، انجام فعالیت های رفاهی جمعا به مبلغ 27 میلیارد ریال در بخش خارج از صنعت و در حوزه صنعت پتروشیمی .   
11 – توزیع 7 هزار تانکر آب خام جهت آبیاری فضای سبز .
12 – توزیع 28 هزار سیلندر گاز 11 کیلویی و 33 کیلویی در منازل .
13 آماده سازی 26 هزار متر مربع زمین برای فضای سبز .
14 – کاشت 58 هزار درخت .
15 – نصب تلویزیون شهری، تهیه و نصب مبلمان شهری و تهیه سبدهای استاندارد زباله .
16 – برگزاری نمایشگاه های فصلی و عرضه کالا .
17 – احداث سالن ورزشی روبروی درمانگاه .
18 – برنامه ریزی و آغاز گاز رسانی به شهرک بعثت .

شایان ذکر است شهرک بعثت بالغ بر 20 هزار نفر جمعیت در قالب 5 هزار خانوار را در خود جای داده است .

تعداد بازدید : ۴,۳۶۶