محمود احمدی نژاد:

مجتمع پتروشیمی مهر الگوی مناسبی از سرمایه گذاری مشترک است

مجتمع پتروشیمی مهر الگوی مناسبی از سرمایه گذاری مشترک است
(پنج شنبه ۴ تیر ۱۳۸۸) ۱۲:۰۳

محمود احمدی نژاد گفت: بهره برداری از مجتمع پتروشیمی مهر الگوی مناسبی از سرمایه گذاری مشترک و همکاری فنی میان چند کشور است.



 

 

به گزارش نیپنا؛ محمود احمدی نژاد صبح امروز (پنج شنبه، 4 تیر) در مراسم بهره برداری از مجتمع پتروشیمی مهر اظهار داشت: با بهره برداری از چنین پروژه هایی شاهد حرکت رو به جلو و رویش های پی در پی صنعت نفت هستیم.

رئیس جمهوری با قدردانی صمیمانه از همه دلسوزان صنعت نفت، اظهار داشت: تجربه کشور در پیروزی انقلاب اسلامی و سال های اخیر نشان داد ظرفیت های ملت ایران بسیار گسترده و توانمندی های آنها بی نظیر است.

احمدی نژاد ادامه داد: شکل گیری اراده ای ملی و همدلی عمومی بیشتر در میان ملت ایران، سرعت پیشرفت کشور را ده ها برابر افزایش خواهد داد.

به گفته او، مردم ایران اسلامی این اراده ملی را سی سال گذشته تجربه کردند و با وجود تمام تحریم ها و فشارها، شاهد وقوع اتفاق های بزرگی در کشور بودیم.

وی پیشرفت عظیم علمی، دست یابی ایران به فناوری هسته ای و پرتاب ماهواره به فضا را نمونه هایی از اتفاق های بزرگ در کشور دانست و تاکید کرد: تجربه کرده ایم و می دانیم اگر نگاهی هدفمند و آرمانی داشته باشیم و برای پیشرفت دست به دست هم دهیم، می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم

دکتر احمدی نژاد اظهار امیدواری کرد که تلاش های دست اندرکاران صنعت نفت و پتروشیمی برای بهره برداری از مجتمع پتروشیمی مهر، همچون نام این مجتمع موجب گسترش مهر و عدالت در ایران و جهان شود.

تعداد بازدید : ۱,۹۴۴