مدیر عامل شرکت پتروشیمی مارون منصوب شد

مدیر عامل شرکت پتروشیمی مارون منصوب شد
(دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۸) ۱۵:۱۴

با صدور حکمی از سوی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، مهندس سید رحیم شریف موسوی به سمت مدیر عامل شرکت پتروشیمی مارون منصوب شد.

به گزارش نیپنا؛ در متن حکم مهندس سید رحیم شریف موسوی آمده است: "نظر به تعهد، سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی و با عنایت به مصوبه مجمع عمومی به سمت مدیر عامل شرکت پتروشیمی مارون منصوب می شوید.
امید است با توکل بر خداوند متعال، بهره گیری از عناصر کارآمد و با برنامه ریزی جامع و گسترده در ایفای وظایف محوله و تلاش جهت تحقق اهداف زیر موفق و موید باشید.
- نهادینه کردن ارزش های بنیادین کرامت انسانی و توسعه توان بالقوه کارکنان به عنوان سرمایه های اصلی شرکت در سطوح فردی و تیمی به منظور شکوفا شدن استعدادها و دستیابی به بالندگی سازمانی.
- ایجاد انگیزه در کارکنان از طریق برقراری فرهنگ گفتمان و مشارکت گروهی جهت حاکم شدن محیطی شاداب و با انگیزش.
- استقرار مدیریت علمی توأم با تفکر سیستمی و برای تدوین و اجرای اهداف استراتژیک در جهت دستیابی به سازمانی پویا و دانش محور.
- اتخاذ سیاست ها و برنامه های جامع عملیاتی برای رفع تنگناهای تولید، اصلاح الگوی مصرف و استفاده بهینه از امکانات موجود جهت رسیدن به تولید مستمر و بهره ور.
- توجه ویژه به مسائل ایمنی، بهداشت و محیط زیست از طریق ارتقاء فرهنگ سازمانی و بکارگیری فن آوری های پیشرفته برای داشتن محیطی پاک و ایمن و بدور از هر گونه آلودگی.
- برقراری تعامل سازنده و مثبت با مراجع ذیصلاح و مسئولین منطقه به منظور ایفای نقش سازنده در بهبود شرایط محیطی منطقه."
همچنین مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از خدمات و زحمات ارزشمند آقای مهندس غلامرضا مستجاب الدعوه در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

تعداد بازدید : ۴,۸۲۱