دیدار نوروزی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی روز 15 فروردین برگزار می شود

دیدار نوروزی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی روز 15 فروردین برگزار می شود
(دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۷) ۱۵:۱۲

دیدار نوروزی معاون وزیر نفت با همکاران که پیش از این قرار بود در روز 10 فروردین برگزار شود به روز 15 فروردین موکول شد. معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی پیش از این در پیامی سال نو را به همکاران تبریک گفته بود. متن این پیام به شرح زیر است.

همکاران گرامی،

بار دیگر در امتداد سنتی دیرین به انتظار نوروز نشسته‌ایم تا قبل از طلیعه روزهای نو گرمترین درودها و شادباش‌های خود را نثار شما و خانواده محترمتان نماییم.
برای ما ایرانیان نوروز نه تنها نشانه‌ای پر فروغ از هویت ملی و تاریخی بلکه ترسیم‌کننده چشم‌انداز روشن مسیری است که باید پیموده شود تا ملت ما جاودانه و استوار باقی بماند. مسیر عاری از خطا و کاستی که تجربه‌های زیستن در روزهای دشوار به ما آموخته است. اکنون سال 1387 یا سال موسوم به "نوآوری و شکوفایی" را در شرایطی به پایان می‌رسانیم که در سایه الطاف خداوند متعال و تلاش و اتحاد و یکپارچگی شما عزیزان فهیم در تمام سطوح، موفقیت‌های عظیمی در راستای تحقق اهداف بنیادین شرکت حاصل گردیده است به طوری که مدل‌های ذهنی از توجه صرف به تولید کمی که نگاه مدیریت سنتی است به سمت و سوی تولید اقتصادی سوق پیدا یافته و با مدیریت مبتنی بر معرفت علمی و بر مبنای ارزش‌های کرامت انسانی مسیر تعالی خود را آغاز نموده است. مسیر دشواری که جز با شایستگی در تفکر مدیریت و همدلی و مشارکت جمعی همکاران عزیز به سرمنزل مقصود نخواهد رسید. مردان و زنان خستگی‌ناپذیری که بارها توانمندی‌های خود را در عرصه‌های گوناگون به نمایش درآورده‌اند که از آن جمله می‌توان به موفقیت‌های عظیم زیر در سال جاری اشاره کرد:
* شروع برنامه‌ریزی استراتژیک با تفکر سیستمی و همراه با خرد جمعی
* کسب رکورد جدید در صادرات با بیش از 7 میلیارد دلار
* تحقق 85 درصد برنامه تولید
* شروع استقرار مدل کرامت انسانی و حرکت به سمت تعالی سازمانی
* راه‌اندازی 6 طرح از جمله طرح عظیم پتروشیمی جم
اینک در آستانه سال جدید که همراه با دگرگونی طبیعت و جایگزینی باد بهار با ناز و تنعم خزان قرار داریم فرصت را مغتنم شمرده و ضمن قدردانی از تلاش‌های فزاینده شما عزیزان، سال نو خورشیدی را به شما و خانواده‌های گرانقدرتان شادباش می‌گویم.
بیایید در لحظات معنوی تحویل سال با ذکر دعای «یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و نهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال» از پیشگاه آن جمیل لطیف بخواهیم، سال جدید را سال خدمتگذاری بیش از پیش برای ایران سرافرازمان قرار داده و دگرگونی حالمان را در جهت رشد و تعالی فراهم سازد.

عادل نژادسلیم

شماره نوروزی پیام پتروشیمی را هم بخوانید

تعداد بازدید : ۱,۶۷۴