مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

در آینده هلدینگ پتروشیمی صنعت را هدایت می کند

در آینده هلدینگ پتروشیمی صنعت را هدایت می کند
(سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۸۷) ۱۴:۵۵

سال آینده تمامی شرکتهای پتروشیمی وارد بورس می شوند و 13 شرکت در سبد شرکت ملی صنایع پتروشیمی بعنوان هلدینگ باقی می ماند تا این شرکت بتواند به عنوان یک شرکت با سابقه 40 ساله، ضمن هدایت و راهبرد صنعت پتروشیمی، اهداف دولت و نظام را در صنعت پتروشیمی محقق کند.

 به گزارش نیپنا؛ مهندس عادل نژاد سلیم صبح امروز (13 اسفند) در حاشیه برگزاری نمایشگاه بانک، بورس و خصوصی سازی با حضور در غرفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی و بازدید از سایر غرفه ها، در خصوص جایگاه شرکت های پتروشیمی در بازار بورس افزود: وضعیت پتروشیمی در بازار سرمایه، جایگاه مطلوبی دارد. چون اشخاصی که در بازار سرمایه می خواهند وارد صنعت پتروشیمی شوند، بی تردید این صنعت را نسبت به صنایع دیگر همچون سیمان، خودرو و یا صنایع معدنی ترجیح می دهند.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با تاکید براینکه خصوصی سازی در سالهای پیش بعنوان یکی از سیاست های راهبردی پتروشیمی بوده است، گفت: خصوصی سازی در صنعت پتروشیمی براساس معیارهای عقل، منطق، مبانی کارشناسی و در یک کلام "آگاهانه" اجرا شده است بطوریکه آمار سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در یک دهه اخیر گویای این واقعیت در بخش صنعت پتروشیمی است.

وی تاکید کرد: به جرأت می توان گفت که رشد صنعت پتروشیمی به دلیل مشارکت آگاهانه با بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی  بوده است.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: سال آینده تمامی شرکتهای پتروشیمی وارد بورس
می شوند و 13 شرکت در سبد شرکت ملی صنایع پتروشیمی بعنوان هلدینگ باقی می ماند تا این شرکت بتواند به عنوان یک شرکت با سابقه 40 ساله، ضمن هدایت و راهبرد صنعت پتروشیمی،  اهداف دولت و نظام را در صنعت پتروشیمی محقق کند.

گفتنی است؛ نمایشگاه بورس، بانک و خصوصی سازی که از روز 10 اسفند در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برپا شده بود، امروز به کار خود پایان داد.

 

 

تعداد بازدید : ۱,۸۵۹