جذابیت سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایجاد شود

جذابیت سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایجاد شود
(یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳) ۱۶:۳۲

مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ گفت: برای مشارکت مردم در توسعه صنعت پتروشیمی باید جذابیت‌ و امنیت سرمایه‌گذاری را ایجاد کنیم.

به گزارش نیپنا؛ جواد زارع‌پور مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ در «نشست تخصصی مدیران ارشد صنعت پتروشیمی با هدف تحقق جهش تولید با مشارکت مردم »، اظهار داشت: بسیار طبیعی است که سرمایه گذاران دنبال امنیت سود هستند پس برای جهش تولید در صنعت پتروشیمی با مشارکت مردم باید ضمن رفع موانع سرمایه‌گذاری، جذابیت های لازم نیز فراهم شود.

وی افزود: از شرکت ملی صنایع پتروشیمی انتظار دارم که همانطور که نسبت به برگزاری این جلسه اهتمام داشتند، در باقی سال نیز به مسائل مرتبط با تحقق شعار سال که جهش تولید را مورد تأکید قرار داده رسیدگی و پیگیری شود.

زارع‌پور با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی صنعت پتروشیمی بحث فرمول تعیین نرخ خوراک است، گفت: از معاون محترم وزیر نفت می‌خواهیم که اصلاح فرمول تعیین نرخ خوراک گاز پتروشیمی ها را پیگیری کنند.

مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ بحث تامین خوراک پایدار را چالش اساسی صنعت پتروشیمی دانست و گفت: تناژ تولیدی مجموعه پتروفرهنگ در سال 1402 رشدی 20 درصدی نسبت به سال قبل از آن داشت.

به گزارش نیپنا؛ نشست تخصصی مدیران ارشد صنعت پتروشیمی با هدف تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، صبح امروز (یکشنبه 19 فروردین ماه) با حضور مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیران عامل هلدینگ ها، شرکت های پتروشیمی و مدیران برخی از طرح های پتروشیمی به میزبانی مدیریت کنترل تولید این شرکت برگزار شد. در این نشست برنامه‌ها و دغدغه شرکت‌ها برای تحقق شعار سال مطرح و بررسی شد.

تعداد بازدید : ۷۳۲