اجرای طرح های توسعه ای با رعایت استانداردهای زیست محیطی در پتروشیمی بوشهر

اجرای طرح های توسعه ای با رعایت استانداردهای زیست محیطی در پتروشیمی بوشهر
(چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲) ۱۰:۰۰

مدیر عامل شرکت پتروشیمی بوشهر در مراسم امضای تفاهم نامه ای با اداره کل محیط زیست این استان، گفت: اجرای طرح های توسعه ای با رعایت استانداردهای زیست محیطی از اولویت های راهبردی این شرکت پتروشیمی است.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بوشهر، براساس تفاهم نامه ایی میان شرکت پتروشیمی بوشهر و اداره کل محیط زیست این استان، پتروشیمی بوشهر متعهد به حمایت از خانه‌های محیط زیست استان بوشهر در راستای ایفای بخشی از مسئولیت های اجتماعی به مدت 5 سال شد.

جواد حاتمی مدیر عامل شرکت پتروشیمی بوشهر با بیان اینکه این شرکت پتروشیمی به دنبال اجرای مسئولیت خای اجتماعی در این منطقه به شکل موثر و فعال است، گفت: یکی از اولویت پتروشیمی بوشهر اجرای طرح‌های توسعه‌ای با رعایت استاندارهای زیست محیطی است.

وی افزود: ایجاد خانه‌های محیط زیست در استان بوشهر، فرصتی برای اعتلای مشارکت مردمی در صیانت از محیط زیست بعنوان سرمایه همگانی است.

همچنین، عبدالرحمن مرادزاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه محیط زیست، گفت: در اصل 50 قانون اساسی حفاظت از محیط زیست بعنوان وظیفه‌ای عمومی تلقی شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در ادامه بر اهمیت توجه همگانی به اصول محیط زیست اشاره و افزود: اجرای سیاست مردمی‌سازی در بستر خانه‌های محیط زیست با محوریت مشارکت مردمی مورد توجه است.

 

تعداد بازدید : ۱,۳۷۷