بازدیدکنندگان خارجی در نمایشگاه ایران پلاست حضوری مطلوب داشتند

بازدیدکنندگان خارجی در نمایشگاه ایران پلاست حضوری مطلوب داشتند
(چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲) ۱۶:۱۲

رئیس هیئت مدیره تعاونی پلاستیک تهران حضور بازدیدکنندگان خارجی به ویژه از کشورهای همسایه را خوب ارزیابی کرد و گفت: بازدیدکنندگان خارجی بیشتر با هدف خرید محصولات در ایران پلاست حضور یافتند.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، «اکبر مشهدی زاده» رئیس هیئت مدیره تعاونی پلاستیک تهران و مدیرعامل شرکت تعاونی پلاستیک، این دوره از نمایشگاه را در مقایسه با دوره های پیش بهتر ارزیابی کرد و گفت: در این دوره تشکل ها حضور خوبی داشتند.

مشهدی زاده گفت: نمایشگاه ایران پلاست در مقایسه با کشورهای همسایه جایگاه مناسبی دارد؛ با این توضیح که نمایشگاه هایی مانند ترک پلاست که با تحریم روبرو نیستند، وضعیت متفاوتی دارند.

وی در همین زمینه ادامه داد: در بیشتر نمایشگاه های پلاست دنیا، محصولات نهایی پلیمری بر عکس ایران پلاست، حضور ندارند. در این نمایشگاه شما شاهد کل زنجیره صنعت پلیمری هستید.

رئیس هیئت مدیره تعاونی پلاستیک تهران حضور بازدیدکنندگان خارجی به ویژه از کشورهای همسایه را خوب ارزیابی کرد و گفت: بازدیدکنندگان خارجی بیشتر با هدف خرید محصولات در ایران پلاست حضور می یابند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تعداد بازدید : ۲,۴۲۷