حجم گسترده صنعت پلیمر، ایران پلاست را پرشور کرد

حجم گسترده صنعت پلیمر، ایران پلاست را پرشور کرد
(چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲) ۱۵:۵۹

عضو جامعه قالب سازان، با بیان این که قالب سازان در این دوره از نمایشگاه ایران پلاست به عنوان غرفه گذار حضور دارند، گفت: اکنون شاهد برگزاری یک نمایشگاه خوب در صنعت پلیمر کشور هستیم و به باور بنده این حجم از حضور، نمایشگاه را پر شور کرده است.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، « گیتی شادمان» کارشناس آموزش جامعه قالب سازان، با بیان این که تعدادی از قالب سازان در این دوره از نمایشگاه ایران پلاست به عنوان غرفه گذار حضور دارند، گفت: اکنون شاهد برگزاری یک نمایشگاه خوب در صنعت پلیمر کشور هستیم و به باور بنده این حجم از حضور، نمایشگاه را پر شور کرده است.

جامعه قالبسازان ایران یک تشکل مردم نهاد است که از سال 1361 فعالیت خود را آغاز کرده است. ارائه خدمات مشاوره ای و برگزاری دوره های آموزشی در ارتباط با صنعت قالبسازی، بخشی از فعالیت های این تشکل است.

شادمان پیشنهاد داد تا شرکت های بزرگتری در این رویداد مشارکت داشته باشد و به میزانی از تعداد واسطه ها کاسته شود.

وی درباره جایگاه صنعت قالبسازی در منطقه گفت: فعالان این صنعت در تلاش هستند تا جایگاه مناسب خود را در منطقه و بازارهای هدف پیدا کنند. باید اذعان کرد که بسیاری از قالب سازان بزرگ و طرح های آنها هنوز به خوبی معرفی و شناسایی نشده اند. به باور بنده اگر این معرفی به خوبی انجام شود، این صنعت در مقایسه با کشوری مانند ترکیه بسیار پیشرفته تر است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.




تعداد بازدید : ۲,۲۵۴