ایران پلاست بزرگترین رویداد پلیمری خاورمیانه است

ایران پلاست بزرگترین رویداد پلیمری خاورمیانه است
(چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲) ۱۵:۴۵

عضو هیئت رئیسه جامعه صنعت کفش ایران، نمایشگاه ایران پلاست را بزرگترین رویداد صنعت پلیمر و پلاستیک در منطقه و خاورمیانه بیان کرد و گفت: اتفاق خوبی که در این دوره رخ داده است این که پس از پشت سر گذاشتن اپیدمی کرونا، برای بار اول شاهد این حجم از حضور گسترده همه زنجیره صنعت شامل مجتمع های پتروشیمی تا واحدهای پایین دستی هستیم.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، «علی لشگری» عضو هیئت رئیسه جامعه صنعت کفش ایران، نمایشگاه ایران پلاست را بزرگترین رویداد صنعت پلیمر و پلاستیک در منطقه و خاورمیانه بیان کرد و گفت: اتفاق خوبی که در این دوره رخ داده است این که پس از پشت سر گذاشتن اپیدمی کرونا، برای بار اول شاهد این حجم از حضور گسترده همه زنجیره صنعت اعم از پتروشیمی ها، مستربچ ها تا واحدهای پایین دستی و تکمیلی هستیم.

وی ادامه داد: در مقایسه با دوره های پیش می توان گفت صنایع تکمیلی گسترده تر و عمیقتر شده اند و این نشان دهنده آن است که اگر در دوره های اول ایران پلاست تنها حضور صنایع بالا دستی، پتروشیمی ها و ماشین سازان را شاهد بودیم، اما اکنون همه زنجیره صنعت و تولیدکنندگان حضور دارند.

لشگری با اشاره به شرایط تحریم، گفت: وجود نسل جوان و شرکت های دانش بنیان در صنعت پلیمر کشور و همچنین حضور برندهای بزرگ و مطرح در نمایشگاه ایران پلاست به خوبی مشهود است و این یکی از تفاوت های بارز در این دوره است.

عضو هیئت رئیسه جامعه صنعت کفش ایران حضور تشکل ها در شورای سیاست گذاری این دوره نمایشگاه ایران پلاست را گامی سازنده توصیف کرد که به گفته وی در هر دوره باید نقش و اثرگذاری تشکل های تخصصی در برپایی ایران پلاست پررنگ تر شود.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تعداد بازدید : ۲,۱۸۳