یک اماراتی فعال در صنعت پتروشیمی در ایران پلاست هفدهم

ایران‌پلاست راه جذب مشتری و سرمایه‌گذاری را هموار کرد

ایران‌پلاست راه جذب مشتری و سرمایه‌گذاری را هموار کرد
(چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲) ۱۴:۱۸

یک اماراتی فعال در صنعت پتروشیمی در آخرین روز هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با بیان اینکه حضور آنها در ایران مثبت بوده است، گفت: ایران‌پلاست راه جذب مشتری و سرمایه‌گذاری را هموار کرد.

به گزارش نیپنا، نماینده یکی از شرکت‌های اماراتی فعال در حوزه پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار نیپنا در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، با بیان اینکه مجموعه آنها عهده‌دار تأمین مواد و کالاهای اولیه است، افزود: ما نماینده یکی از شرکت‌هایی هستیم که فعالیت عمده‌ای در زمینه پتروشیمی دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور آنها در نمایشگاه ایران پلاست مثبت بوده و توافقی با شرکت‌های ایرانی داشته‌اند، اظهار کرد: مجموعه ما با شرکت‌های زیادی در این نمایشگاه مذاکره کرد که به تولیدات، خدمات و محصولات ما علاقه‌مند بودند، همچنین در این نمایشگاه به دنبال یافتن راه‌هایی برای رشد شرکت هستیم. 

این اماراتی فعال در حوزه پتروشیمی گفت: ما از حضور در نمایشگاه ایران پلاست بسیار خرسندیم، این یک راه خوب برای معرفی و پیشرفت شرکت‌هاست و جذب مشتری و شکل‌گیری همکاری از نقاط مثبت این نمایشگاه است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست که روز یکشنبه (26 شهریورماه) آغاز به کار کرده بود، پس چهار روز برگزاری امروز (چهارشنبه، 29 شهریورماه) به کار خود پایان می‌دهد.

تعداد بازدید : ۱,۹۰۵