رقابت محصولات صنایع پایین دستی پتروشیمی ایران با نمونه های مشابه اروپایی

رقابت محصولات صنایع پایین دستی پتروشیمی ایران با نمونه های مشابه اروپایی
(چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲) ۰۹:۳۲

مدیرعامل شرکت طب پلیمر آسیا گفت: محصولات تولیدی این شرکت آماده رقابت با نمونه های مشابه تولیدی از سوی کشورهای اروپایی است.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، اصلان محقق مدیرعامل شرکت طب پلیمر آسیا که محصولات پلیمری مانند ظروف بسته بندی ونیز محصولات مادر و کودک را تولید می کند با مثبت ارزیابی کردن هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست اظهار کرد: در این رویداد نمایشگاهی افزون بر تقاضاهای داخلی درخواست های جدید برای صادرات به کشورهای آسیایی و آفریقایی را دریافت کردیم.

وی افزود: تولید ظروف بسته بندی،محصولات مادر و کودک و محصولات بهداشتی عمده ترین تولید این واحد دانش بنیان است که در شهرستان شاهرود قراردارد و سبب اشتغال زایی مطلوبی در این منطقه نیز شده است.
محقق تصریح کرد: بزودی در بخش داروئی نیز فعال خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت طب پلیمر آسیا ادامه داد: این شرکت دانش بنیان 80 درصد از مواد اولیه خود را از مجتمع های پتروشیمی داخلی و از طریق بورس کالا خریداری می کند و عرضه محصولات پتروشیمی به صورت اعتباری سبب شده است تا صنایع پایین دستی پتروشیمی با اطمینان بیشتری فعالیت کنند.

وی با بیان این که تمام تجهیزات کارخانه از کشورهای معتبراروپایی خریداری شده است گفت: محصولات ما رقیبی جدی برای نمونه های مشابه اروپایی است.



تعداد بازدید : ۱,۸۸۲